Подкаст: Біполярний і шизофренічний розмова Самосаботаж

Більшість із нас винні у своїх невдачах, вірите чи ні. Ми недостатньо практикувались, не планували заздалегідь і не працювали досить важко. Якщо ми чесні, ми могли б зробити більше для досягнення успіху, але щось нас зупинило. У цьому епізоді наші господарі обговорюють, чому люди саботують власний успіх і визнаються, чи не саботують вони власний.

ПОДПИСАТИСЯ І ОГЛЯД

"Люди скоріше зазнають невдачі, тому що вони не намагалися, а не зазнали невдачі, оскільки були недостатньо хорошими".
- Гейб Говард

Основні моменти з епізоду „Саботаж”

[2:00] Ми самі саботуємо?

[3:00] Деякі причини для самосаботажу.

[6:30] Приватна відмова проти державної відмови.

[11:30] Невдача та самосаботаж.

[17:30] Як і по-нашому, приходять наші матері.

[19:00] Працюючи наполегливо і все ж не вдаючись.

[20:00] Як зупинити самосаботування?

Створена комп’ютером стенограма для шоу «Біполярний та самошиботаж при шизофренічному розмові»

Примітка редактора:Зверніть увагу, що ця стенограма створена комп’ютером, і тому може містити неточності та граматичні помилки. Дякую.

Оповідач: [00:00:09] З причин, які повністю уникають усіх причетних. Ви слухаєте біполярний, шизофренічний та подкаст. Ось ваші ведучі Гейб Говард та Мішель Хаммер.

Гейб: [00:00:21] Ласкаво просимо до Біполярного, Шизофренічного І Підкасту. Мене звуть Гейб Говард, і я біполярний.

Мішель: [00:00:23] Я Мішель Хаммер і я шизофренік.

Гейб: [00:00:26] І разом ми маємо подкаст.

Мішель: [00:00:27] Правильно, ми робимо, такий гарний я його так люблю.

Гейб: [00:00:31] Я вважаю, що це найкращий підкаст для психічно хворих людей, який здійснюють психічно хворі люди.

Мішель: [00:00:36] Я теж погоджусь із цим цілком від усієї душі.

Гейб: [00:00:38] Насправді я не можу подумати про інший, але я помітив, що з часу нашого подкасту почали з’являтися популярні люди і говорити: “ну я психічно хворий, і мій підкаст призначений для психічно хворих людей . "

Гейб: [00:00:49] І, але я не думаю, що це правда, я думаю, що вони живуть із психічними захворюваннями, але я думаю, що вони просто мали подкаст і сподівались завоювати аудиторію. Тоді як ми були схожими на так, нам потрібно створити контент для нашої спільноти.

Мішель: [00:01:02] Наша громада просто недоотримана.

Гейб: [00:01:04] Це неймовірно недоотримано. Це те, що я люблю в підкастінгу, тому що це як така ніша. Ви знаєте спільноту психічного здоров’я та людей, які живуть із психічними захворюваннями, ми маленькі, що добре, бо знаєте, дякую Богу, що всі не живуть із психічними захворюваннями, що було б жахливо. Отже, ви знаєте, що ми ніколи не будемо як на NBC о 8 годині. Я маю на увазі, що саме тут ви отримуєте програму, яка приваблює масові ринки та масову аудиторію. Тож приємна річ у подкастах полягає в тому, що ми можемо мати таку маленьку нішу на ринку. Я маю на увазі деяких психічно хворих людей, націлених на невелику групу, і саме тому ми існуємо. Але це сумно, бо насправді ми повинні бути такими, як супервідомі.

Мішель: [00:01:43] О так, цілком. Якщо на самодиверсії це.

Гейб: [00:01:47] Саме так. І ми багато разів робили це із цим самим шоу.

Гейб: [00:01:54] Багато багато багато багато багато багато. Пам’ятайте час, коли ви кинули шоу, бо відмовлялися говорити зі мною протягом цілого дня.

Мішель: [00:02:02] Коли це сталося?

Гейб: [00:02:04] Це трапилось, ви знаєте, як кілька місяців тому, коли ми були в Оливковому саду. Ви були такими, як я не вступаю в зоровий контакт. Сподіваюсь, ти помреш.

Мішель: [00:02:11] Так, так, я це пам’ятаю.

Гейб: [00:02:12] Це було, але це було неймовірно незручно, і ми говорили про способи зробити подкаст кращим, і ви отримали все, все, що отримали.

Мішель: [00:02:22] Тихо.

Гейб: [00:02:20] Я вірю, але боляче - це термін, який ми шукаємо.

Мішель: [00:02:25] Якщо ти наполягаєш на тому, що ти був хуєм.

Гейб: [00:02:27] Як?

Мішель: [00:02:26] Ви сказали, що це відмовно, а це відмовно, і ви відсмоктуєте, і все гаразд.

Гейб: [00:02:34] Дійсно. Я сказав, що ти смокчеш.

Мішель: [00:02:35] Досить багато.

Гейб: [00:02:38] Ах, і є ключове слово, коли мова заходить про поведінку самосаботування. Це коли ми віримо, що речі істинні, тому що вони в основному правдиві, як те, що ви щойно сказали Мішель. Ти в основному сказав, що смокчеш.

Мішель: [00:02:51] Це не самосаботуюча поведінка.

Гейб: [00:02:51] Але чи я насправді казав, що ти смокчеш?

Мішель: [00:02:59] Досить багато.

Гейб: [00:02:59] Ні, не дуже. Чи слова "Мішель Хаммер смокче" виходять з вуст Гейба.

Мішель: [00:03:05] Так.

Гейб: [00:03:05] Брехун брехун. Тепер ви знаєте, що я кину в ефірі.

Гейб: [00:03:10] Чудово, я подаю у відставку на знак протесту.

Оповідач: [00:03:12] Ви слухали шизофреніка та подкаст.

Мішель: [00:03:15] Причина номер один для самосаботажу - це коли ви відчуваєте, що не заслуговуєте на успіх. Ви коли-небудь відчували, що не заслуговуєте на успіх? О, ти сидиш там, Гейб. Ви просто сидите там і навіть нічого не говорите.

Гейб: [00:03:31] Ви звільнили мене.

Гейб: [00:03:33] Єдина причина, через яку я тут, - це те, що ми перебуваємо в моєму домі.

Мішель: [00:03:35] Ну, ти бачиш, що я самостійно саботую цей підкаст.

Гейб: [00:03:42] Я не думаю, що ви самі саботуєте подкаст. Я думаю, що ти самосаботуєш себе. Тому що, як ви зазначили в номері один, я думаю, ви боїтеся успіху.

Мішель: [00:03:51] Ви так думаєте.

Гейб: [00:03:52] Так.

Мішель: [00:03:54] Ну, це дуже цікаво відзначити, тому що, здається, однією з найбільших речей, що стосуються самосаботажу, є страх постаратися якнайкраще і не досягти успіху.

Гейб: [00:04:04] Чи відчуваєте ви, що стараєтеся з усіх сил.

Мішель: [00:04:07] Так.

Гейб: [00:04:07] І коли ви намагаєтеся з усіх сил, чи відчуваєте ви, що вам завжди вдається.

Мішель: [00:04:10] Ні.

Гейб: [00:04:11] І чи добре у вас це з цим?

Мішель: [00:04:13] Я маю на увазі, що це розчаровує.

Гейб: [00:04:14] Напевно, ніхто не сказав, що це не може розчарувати.

Гейб: [00:04:17] Я думаю, що багато людей не думають, що вони самосаботуються, тому що вони думають, що вони захищають себе або докладають достатньо зусиль для роботи. Але насправді поведінка самодиверсії є подвійною. Це не даючи щось на 110 відсотків, тому що ти думаєш, а в чому справа, що воно все одно просто не вдасться? І два, коли ви наближаєтесь до цього успіху, це також робить такі речі, як поява пізно, або показ непідготовленим, або, використовуючи спортивну аналогію, виїзд пізно ввечері і з’їдання купу піци.

Мішель: [00:04:48] Я б погодився з цим.

Гейб: [00:04:49] Ви коли-небудь робили так, як до гри в лакрос, як щойно виходили, як випили напередодні ввечері.

Мішель: [00:04:54] Ні. У нас були правила.

Гейб: [00:04:55] Ну, але непокора цим правилам буде способом саботувати себе. Ви б саботували ваш успіх, і тоді, якщо ви програєте, можете сказати, о, я все ще найкращий гравець в лакрос. Єдина причина, через яку я втратив, - це те, що я був п’яним.

Мішель: [00:05:06] Це було б насправді смішно. І вся моя команда була б справді дуже розлючена на мене, я б цього не робив.

Гейб: [00:05:12] Тож вам все одно, коли ваша команда злиться на вас, коли ви працюєте над проектом. Скажімо, скажіть гру про лакрос або подкаст.

Мішель: [00:05:20] М-м-м-м. Інший. Я думав про самосаботаж, який, як я помітив, зробив, це підняв очі і сказав: "Час від часу ми здійснюємо саботаж, просто натискаючи кнопки". "Ми вибираємо бійку і підбурюємо драму, щоб поспішити". Я б вибрав стільки поєдинків зі своїм тренером, стільки поєдинків. Це було смішно. Одного разу вона сказала мені, "що вона бажає, щоб я погано сприймав лакрос, щоб вона могла просто відмовити мені від команди".

Гейб: [00:05:49] Отже, ви говорите, що коли ви поважаєте когось і дивитесь на них, ви натискаєте на їх кнопки, щоб почалася сутичка, і ви не можете з ними говорити в Оливковому саду.

Мішель: [00:05:58] Мабуть.

Гейб: [00:06:01] Це те, що я чую.

Мішель: [00:06:02] Я не знаю, як ви це чуєте. Як ми потрапили до Оливкового саду?

Гейб: [00:06:05] Думаю, ти завдав мені шкоди.

Мішель: [00:06:06] Ви мої почуття.

Гейб: [00:06:07] Ви завдаєте шкоди моїм почуттям.

Гейб: [00:06:08] Найбільше постраждали мої почуття.

Мішель: [00:06:10] Мої почуття були більшими. Чому ви думаєте, що я не говорив з вами?

Мішель: [00:06:14] Повернення до самодиверсії. «Відчуває себе краще контролювати власну невдачу. Тоді нехай це вас засліплює ". То ти звик до відмови?

Гейб: [00:06:26] Я ні. Щоразу, коли мене відхиляють, боляче. Зараз я розробив деякі навички подолання. Давайте поговоримо про різницю між нашою публічною реакцією та нашою приватною реакцією. І ось чому я хочу торкнутися цього. Я погано справляюся з відмовою, коли люди відмовляють мені. Це дуже шкодить моїм почуттям, і я засмучуюсь. Я їм морозиво. Я відмовляюся виходити з дому на добу. Мені стає справді дуже сумно. Мої почуття болять. Усі ці речі відповідають дійсності кожного разу, коли я колись втрачав нагороду за конкурсом. Кожного разу, коли хтось звертався до мене з іншим спікером, або спонсор нічого не переробляв. Я болю майже кожного разу.

Гейб: [00:07:07] Але я впораюся з цим приватно.

Гейб: [00:07:09] Ви знаєте, що всі жарти в сторону всім Мішель насправді були дуже хороші в цьому, тому що я буду Райт Мішель, і я буду схожий на Боже мій, наша статистика впала, і Мішель на кшталт: наступного тижня », а потім я не публікую публікації у Facebook, о, нас усі ненавидять, наша статистика впала. І я думаю, що це те, що важливо зрозуміти. Я думаю, що всі ми, мабуть, схильні до приватного побиття. Я хочу поговорити про людей, які роблять це публічно. Ми всі знаємо тих людей, що кожен раз, коли вони зазнають невдачі або отримують відмову, вони просто розмазують це скрізь. Це все в соціальних мережах. Це все, про що вони говорять, коли ви збираєтеся. Вони кличуть людей і кричать на них. Вони беруть бійки зі своїми хлопцями та подругами, просто вони ніколи не можуть бути щасливими через єдину відмову.

Гейб: [00:07:50] І вони роблять це публічно. І я особисто вважаю, що це змушує їх виглядати дурними.

Мішель: [00:07:54] Я маю на увазі, що я не витримую пасивних агресивних статусів у Facebook.

Гейб: [00:08:02] Наведіть мені приклад одного.

Мішель: [00:08:04] "Одного разу хтось піклується про мене так само, як і я про них".

Гейб: [00:08:13] Це великий.

Мішель: [00:08:14] Так, очевидно, спрямований до людини.

Гейб: [00:08:18] Так. Це чудовий момент.

Гейб: [00:08:21] Інший: "Якщо ти не бачиш моєї цінності, ти побачиш, як я відходжу".

Мішель: [00:08:25] Або існує класичний варіант "не робіть когось пріоритетом, коли ви просто якийсь пізній задум", а потім - що завгодно.

Гейб: [00:08:35] Так, це правда.

Гейб: [00:08:36] Я бачив усі ці статуси Facebook на вашій стіні Facebook.

Мішель: [00:08:39] Я жодного разу не публікував такий статус у Facebook.

Гейб: [00:08:43] Я повністю згоден. Ти не.

Гейб: [00:08:45] І я поважаю це стосовно вас, і це те, що насправді є професійною частиною наших стосунків, оскільки ми багато говоримо про речі, які відбуваються за лаштунками. Але ви знаєте, що все з оливковим садом сталося буквально місяці тому, і ми зараз говоримо про це в жарт, щоб бути смішним, і тому, що це сталося, і тому, що шоу спирається на справжні історії нашого життя та проблем, які ми мали. Але я хотів би зазначити, що весь час, коли ви відмовлялися вступати в зоровий контакт або говорити зі мною, ви не були такими, як у Facebook, якби він не розумів, що я половина цього подкасту, що він може його смоктати .

Мішель: [00:09:20] Саме так.

Гейб: [00:09:22] Кожен хотів би, цікаво, на кого це націлено. Подивимось, чи є у неї один подкаст. Одним із ведучих може бути Гейб.

Мішель: [00:09:27] Може бути, про кого вона могла б говорити. Цей імбирнолосий чоловік - це імбирнокосий чоловік.

Гейб: [00:09:38] Ого.

Мішель: [00:09:39] Цей Імбирний головний чоловік зараз підлий для мене, і я його не дуже люблю.

Гейб: [00:09:42] Ви знаєте, це означає глузувати над чиїмись фізичними характеристиками. Великий ніс.

Гейб: [00:09:49] Я ніколи не зробив би чогось подібного. Кучеряве волосся.

Гейб: [00:09:54] Ми відступимо, щоб почути нашого спонсора, і, сподіваємось, коли ми повернемось, ми повернемося на правильний шлях.

Оповідач: [00:09:58] Цей епізод фінансується більш безпечним, зручним та доступним онлайн-консультуванням. Усі консультанти є ліцензованими акредитованими професіоналами. Все, чим ви ділитесь, є конфіденційним. Заплануйте безпечне відео- чи телефонне спілкування, а також чат та текстові повідомлення з терапевтом, коли ви відчуєте, що це потрібно. Місяць терапії в Інтернеті часто коштує менше, ніж один традиційний сеанс очей. Зайдіть на веб-сторінку betterhelp.com/ і випробуйте 7-денну безкоштовну терапію, щоб перевірити, чи підходить вам онлайн-консультування. Betterhelp.com/.

Мішель: [00:10:30] Повернення до самодиверсії.

Мішель: [00:10:32] Існує також "сприймане шахрайство, і коли ви робите щось, що підвищує ваш загальнодоступний профіль, ви відчуваєте, що вам потрібно лише падати далі". Я страждав від цього у своєму житті, бо одного разу, здається, зрозумів, що маю цю персону в Інтернеті. Люди думають, що я крута людина. Я думаю, я насправді не думаю, що я такий крутий, але, можливо, одного разу я якось замислююся, що робити, якщо люди вважають, що я не крутий, і тоді всі усвідомлюють, що я великий невдаха, і мене більше ніхто не любить.

Гейб: [00:10:59] По-перше, я щиро сумніваюся, що ти думаєш, що ти не крутий. Ось це просто те, що я збираюся назвати фігнею з цього приводу. Ти думаєш, що ти негідник. Справедливості заради. Ви зробили досить багато, і ви заслуговуєте на вашу впевненість. Але я думаю, що те, що ви намагаєтеся пояснити, це те, що ви переживаєте, що, хоча ви думаєте, що ви хороша людина і крута людина, і ви здатні, ви переживаєте, що люди будуть думати, що ви шахрай. І причина того, що вони вважатимуть вас шахраєм, полягає в тому, що з часом ви зазнаєте невдачі. Зрештою, у вас буде проект, який не працює, і у вас були проекти, які не працювали. Мішель, ти з'являється в Нью-Йорку, що дуже важко.

Гейб: [00:11:40] Я хочу надати вам повний реквізит, багато людей думають, що ви просто продаєте ці речі через Інтернет і відносну безпеку власного будинку. Але насправді, ви виходите на вулиці Нью-Йорка і продаєте свої товари дуже публічно, так?

Мішель: [00:11:53] М-м-м-м-м.

Гейб: [00:11:55] Кожного разу, коли ви їдете, ви продаєте однакову суму. О ні. Отже, це означає, що іноді ваші продажі є успішними та вигідними, а іноді, хоча ви продаєте однакові речі, і ви точно така ж людина, іноді втрачаєте гроші і витрачаєте цілий день, як за негативні долари.

Мішель: [00:12:13] Це сталося. Так Так.

Гейб: [00:12:17] Невдача.

Мішель: [00:12:17] Так я почав. Я почав із дефіцитом, але тепер це стає набагато кращим завдяки зв’язкам, які я зробив через інші місця, де я можу з’явитись зараз у кращих місцях за меншу ціну. Тому що, коли ви з’являєтесь у Нью-Йорку, якщо у вас немає дозволу, вам доведеться заплатити, щоб бути в спливаючому магазині в певному місці. Отже, якщо ви не заробляєте більше грошей, які ви заплатили за своє місце, ви втрачаєте гроші, але тоді є також продажі, а потім і дохід. Ви заробили більше у своєму доході, який фактично заплатили?

Гейб: [00:12:51] Ви пояснюєте бізнес нашим слухачам, ніби ми щойно стали діловим подкастом. Отже, ми схожі на Forbes для психічно хворих людей. Дякую Мішель за пояснення економіки бізнесу нашим слухачам.

Мішель: [00:13:05] Я робив дні, коли продавав одну сорочку. Я робив дні, коли продавав 30 сорочок.

Гейб: [00:13:10] Які найбільше сорочок ви коли-небудь продавали за один день?

Мішель: [00:13:15] Близько 30.

Гейб: [00:13:16] А яка найменша кількість сорочок ви коли-небудь продавали?

Мішель: [00:13:17] Один.

Гейб: [00:13:18] Отже, це світ різниці.

Мішель: [00:13:21] Так так.

Гейб: [00:13:22] Тож навіть на вашому виробничому підприємстві це надзвичайно успішно. Я маю на увазі, що це насправді ти. Ви дуже успішно працюєте як дизайнер і продавець одягу?

Мішель: [00:13:36] Так.

Гейб: [00:13:37] Але всі дні не рівні. Тому я думаю, що іноді люди не дивляться на ціле. І ви знаєте наше шоу, наприклад, кожен раз у нас є епізод, який проходить погано. Що мені робити?

Мішель: [00:13:50] Ти засмучуєшся.

Гейб: [00:13:51] І кого я телефоную.

Мішель: [00:13:52] Я.

Гейб: [00:13:53] І що ти скажеш.

Мішель: [00:13:54] Наступного разу буде краще.

Гейб: [00:13:55] Так.

Гейб: [00:13:56] І ви зазначаєте, що наша статистика за весь місяць завжди чудова. Але так, у вас повинен бути найгірший епізод за місяць. Ви повинні мати найкращий епізод. Вони не всі будуть єдиними. Це неможливо, але математично неможливо. Деякі шоу будуть краще, ніж інші. Ви завжди говорите це як той нью-йоркський акцент і зазвичай глузуєте з мене. Але це той бадьорий виступ, який ви мені даєте щоразу. Але я завжди кажу тобі ні, ні, ні. Це доказ того, що люди втрачають інтерес і що це вже не добре. І я починаю дуже швидко переходити до «О, це скоро закінчиться» і щомісяця своє право.

Мішель: [00:14:31] Він повертається вгору.

Мішель: [00:14:33] Чи завжди ви намагаєтесь знайти козла відпущення, чому це не вдалося?

Гейб: [00:14:39] Я не намагаюся знайти козла відпущення, чому він зазнає невдачі, тому що я завжди намагаюся знайти козла відпущення, і я завжди думаю, що це я, і, по суті, це я, я думаю, що це ти.

Гейб: [00:14:52] Тому я завжди думаю, що це ми, бо шоу - це лише ми. Я не знаю, що це поганий спосіб поглянути на це.

Гейб: [00:14:59] Я маю на увазі, якщо я буду повністю чесний із собою, я справді вважаю за успіх шоу. Ми приймаємо кредит за успіх шоу, і я дуже впевнений, що якщо ви збираєтеся взяти кредит за щось, вам потрібно взяти негатив. Якщо ви збираєтеся поплескати себе по спині, коли досягнете успіху, вам потрібно взяти на себе вину за невдачу. І я просто дуже ненавиджу людей, які хочуть отримати всі заслуги, коли справи йдуть добре, але їх ніде немає, коли справи йдуть погано.

Гейб: [00:15:28] Я не люблю таких людей. Я не. Я думаю, що це безвідповідально. Я стоятиму на фініші, переможемо ми чи програємо.

Мішель: [00:15:35] І я просто вірю в це.

Мішель: [00:15:36] У команді немає Я.

Гейб: [00:15:39] Так, але є "я" і "ат".

Мішель: [00:15:43] Що.

Гейб: [00:15:43] І зустрітися. І мета.

Мішель: [00:15:46] Що це повинно означати?

Гейб: [00:15:48] Гейб - дуже мета.

Мішель: [00:15:50] Мені це слово не подобається.

Гейб: [00:15:51] Ви не любите мета. Що це таке мета. Як коробка з коробками дуже мета, або розміщення спектрів на спектрі дуже мета.

Мішель: [00:16:00] Я не знаю, про що ви зараз говорите, ви просто саботуєте цей подкаст.

Гейб: [00:16:04] Це дуже правда. Чи вважаєте ви, що це форма самосаботажу. Будь-коли я задаю вам дуже особисте запитання, і замість того, щоб відповісти на нього, ви переходите на щось інше.

Мішель: [00:16:14] Я не думаю, що це саботаж. Я просто думаю, що це ігнорує вас.

Гейб: [00:16:18] Ні, я кажу серйозно.

Гейб: [00:16:20] Як, наприклад, прямо там, просто ти був справді хитрим, я просто ігнорую тебе, чому. Дійсно, тому я щиро кажу, що саме про це ви хочете, щоб глядачі думали, що якщо Гейб задасть вам питання, яке вам не подобається, ви просто відмовляєтесь від нього. Хіба це не дуже пасивно агресивно? Ви не скажете "ні" спасибі. Ви не міняєте теми, знаєте, що я маю на увазі, просто я просто ігнорую ваш член. Я як твій бізнес.

Мішель: [00:16:41] Які запитання ви ставите мені, на які я не відповідаю?

Гейб: [00:16:43] Ви любите свою матір?

Мішель: [00:16:45] Звичайно.

Гейб: [00:16:47] Я хотів би, щоб у нас було відео прямо зараз.

Гейб: [00:16:54] Я насправді знаю, що ти дуже любиш свою матір, але щоразу, коли я задаю питання, ти завжди стаєш таким, ніби я клянусь Богом, ніби твоє обличчя червоніє, а деякі роги спливають, і ти схожий на так Я згоден.

Мішель: [00:17:13] Ви любите свою матір?

Гейб: [00:17:14] Проклятий скипі, вона привела мене у цей світ.

Гейб: [00:17:18] Вона робить мені Туреччину, вона робить ті маленькі печива Hershey Kiss, які мені подобаються, але не яблучне печиво, яке мені подобається. Вона зробила їх один рік, нікому вони не подобались, крім мене. Тож вона ніколи їх більше не зробить. Цю суку я знаю, і тепер вона стверджує, що втратила рецепт у світі Google. Як загубити рецепт?

Мішель: [00:17:39] Ви знаєте, що вона вам бреше. Я думаю, що вона на 100 відсотків. Вона саботує День Подяки.

Гейб: [00:17:48] Не кажи цього. День Подяки вже закінчився.

Мішель: [00:17:49] О, вона саботує ваше щастя. Вона є. Я думаю, що вона саботує моє щасливе. Ти знаєш, що ти міг би ти, Гейб, просто міг зробити ці файли cookie від Apple.

Гейб: [00:18:00] Це насправді чудовий приклад. Зараз я засмучений тим, що минулого Різдва мама не приготувала мені печива, і я звинуватив її у тому, що вона не знайшла рецепта. І я звинуватив її у тому, що вона не використовує Google, щоб знайти рецепт, але я можу знайти рецепт для неї, і вона, напевно, зробить їх. Я здатний знайти рецепти та зробити їх сам. Я здатний піти в пекарню і просто придбати прокляті речі, але натомість я саботую відносини, які у мене є з матір’ю, продовжуючи скаржитися на те, що легко руйнує вогненну кулю, тому що в моїй свідомості легше злитися і сердитий і накладений, ніж просто вирішити цю прокляту проблему.

Мішель: [00:18:41] Чи ти самостійно саботував, коли був молодшим?

Гейб: [00:18:43] Так. І я думаю, що всі це роблять, коли вони молодші, тому що ми ще не розуміємо наслідків. Наполеглива праця - це важка робота, і важка робота, щоб нічого не отримати, - це лише остаточне явище, що пригнічує. Це справді так. Ми повернемось до спортивної аналогії. Ви знаєте, як усі кажуть, що немає другого місця, а є лише перший невдаха. Я маю на увазі погляд. Бути другим кращим у чомусь у всьому світі - це досить гарне місце. Але я це розумію.

Мішель: [00:19:10] Ви працювали так тяжко і так довго, і ви дали йому все, що мали, і це не мало значення.

Гейб: [00:19:19] Хтось був кращий за вас.

Гейб: [00:19:21] Боже мій, це жахливо жахливо, але я намагаюся пам’ятати, що якби я не дав цього на 100%, а я прийшов другим, це означає, що я б увійшов першим. Отже, вся причина, по якій я не стою на вершині купи, полягає в тому, що я напів оцінив її, і я думаю, що гірше, на мій погляд, самосаботування гірше.

Гейб: [00:19:44] Ось чому я докладаю занадто багато зусиль до всього. Ви знаєте, скільки людей висміюють нас, скільки зусиль ми докладаємо до нашого маленького подкасту.

Мішель: [00:19:52] Люди з нас глузують?

Гейб: [00:19:53] Вони постійно з нас глузують.

Гейб: [00:19:55] Пам'ятайте, коли ми починали, і хтось сказав, що ви ніколи не знайдете спонсора.

Мішель: [00:19:59] Хто це сказав?

Гейб: [00:20:00] Так, ми не збираємося випускати людей на шоу.

Мішель: [00:20:03] Але ви добре знаєте, що вони можуть зробити. Ага.

Гейб: [00:20:08] Ви знаєте, що вони можуть зробити Мішель, коли ви сказали своїй родині, що збираєтеся запустити подкаст, чи думали вони коли-небудь, що це буде підприємство, яке заробляє гроші.

Мішель: [00:20:15] Абсолютно ні.

Гейб: [00:20:16] Так, так. І це підприємство, яке заробляє гроші.

Мішель: [00:20:19] Я заробляю мільйони.

Гейб: [00:20:21] Добре. Ні. Тепер ти просто брешеш.

Гейб: [00:20:23] Так. Тепер перебільшення та грандіозність будуть шоу наступного тижня.

Гейб: [00:20:29] Мішель зв’язує це разом у лук. Чому люди самосаботуються і як ми змушуємо їх зупинитись?

Мішель: [00:20:34] Я думаю, що люди просто бояться робити добре, бо бояться зазнати невдачі. Ви боїтеся зазнати невдачі, тоді ви просто зіпсуєте все, коли у вас буде добре в середній школі. Я не був діагностований шизофреніком. У мене також був СДУГ. Вони не знали, що я справді погано читаю книги, бо я просто не міг зосередитися на жодній книзі. Тож замість того, щоб подавати есе, яке було б жахливим, я просто не передавав би есе, бо не хотів, щоб учитель бачив, наскільки я дурний. Тож це просто самосаботаж.

Мішель: [00:21:08] Я радше отримаю нуль, ніж дам вчителю зрозуміти, що я не можу писати, бо я німий.

Гейб: [00:21:13] Ви скоріше зазнаєте невдачі, тому що не спробували, ніж зазнали невдачі, бо недостатньо добре.

Мішель: [00:21:19] Саме так.

Гейб: [00:21:21] Але ви позбавили себе можливості покращитись і, можливо, досягти успіху.

Мішель: [00:21:26] Ну, я зрозумів це зараз, але тоді цього ще не зрозумів.

Гейб: [00:21:29] Але хтось зрозумів це за вас правильно.

Гейб: [00:21:32] Ваші батьки, вчитель. Я маю на увазі, хтось це виправив. Ви - жінка, яка вміє читати і закінчила коледж, і у вас цілком успішно. Тож я відмовляюсь вірити, що ти пройшов всю шкільну кар’єру, не виконуючи домашніх завдань, нічого не повертаючи і не отримуючи всіх нулів. Отже, хтось це виправив.

Мішель: [00:21:47] Я роблю прості речі. Я маю на увазі, що я міг би прочитати короткі книги, але якщо ви покладете переді мною гігантську книгу і скажете мені прочитати, у мене нападе паніка.

Гейб: [00:21:55] Що, якщо я візьму гігантську книжку і розріжу її на чотири сотні книжок. Тоді ти міг би це прочитати.

Мішель: [00:22:01] Ні. Я читаю книгу і постійно перевіряю, скільки сторінок у мене залишилось.

Гейб: [00:22:08] Як це допомагає?

Мішель: [00:22:08] Це не означає, що я просто нападаю, коли читаю книги.

Гейб: [00:22:14] Тим не менше.

Мішель: [00:22:15] Так.

Гейб: [00:22:16] Як вам пройти через коледж?

Мішель: [00:22:16] Я був майстром мистецтв Гейбом.

Гейб: [00:22:20] Це справедливо. Я забув. Єдине, що нижче за спеціальність мистецтва.

Мішель: [00:22:25] Вчитель спортзалу.

Гейб: [00:22:27] Ні. Хтось, хто займається спортом.

Мішель:[00:22:32] Ви знаєте, що спорт не є головним.

Гейб: [00:22:33] Чи не так.

Мішель: [00:22:35] Це не так.

Гейб: [00:22:36] Чи не так.

Мішель: [00:22:36] Це ви не можете закінчити зі спортивним ступенем.

Гейб: [00:22:39] А як щодо всіх тих футболістів коледжів, куди вони потрапляють?

Мішель: [00:22:44] На закінчення Гейб перестає боятися успіху.

Мішель: [00:22:49] Не бійтеся зазнати невдачі, прагніть до зірок, бо якщо ви впадете, принаймні ви приземлитесь на верхівки дерев. Футбольний тренер говорив мені це знову і знову.

Мішель: [00:23:02] І тому ви перейшли на лакрос.

Мішель: [00:23:05] Так.

Гейб: [00:23:07] Дякую вам, усі за те, що ви налаштувались на цей тиждень епізод біполярного шизофреніка та подкасту. Мене звуть Гейб Говард, і зі мною, як завжди, Мішель Хаммер. Пам'ятайте, що ви можете зайти до store..com і придбати офіційну звичайну сорочку, яка підтримує шоу. Надішліть нам свої ідеї тем на [email protected]. Не забудьте залишити коментар.

Гейб: [00:23:34] Скрізь, де ви бачите ці коментарі, справді допомагає нам залишити нам п'ятизірковий огляд. Передайте це своєму другові. Не дозволяйте нашому шоу померти інакше. Ми з Мішель просто продовжуватимемо битися.

Оповідач: [00:23:51] Ви слухали біполярний шифофренічний подкаст. Якщо вам подобається цей епізод, не тримайте його в собі, щоб переглядати мелодії очей або улюблений додаток для подкастів, щоб підписатися та оцінити його. Щоб працювати з Гейбом, перейдіть на сайт GabeHoward.com. Щоб попрацювати з Мішель, перейдіть до Schizophrenic.NYC. Безкоштовні ресурси для психічного здоров’я та групи підтримки в Інтернеті. Зайдіть на сайт .com. Офіційний веб-сайт виставки .com/BSP, ви можете надіслати нам електронною поштою [захищено електронною поштою]. Дякуємо, що ви слухаєте та широко ділитесь.

Зустріньте своїх двополярних та шизофренічних господарів

У GABE HOWARD було офіційно діагностовано біполярні та тривожні розлади після потрапляння до психіатричної лікарні в 2003 році. Зараз, одужавши, Гейб є видатним активістом психічного здоров'я та ведучим нагородженого подкасту Psych Central Show. Він також є нагородженим письменником і оратором, який подорожує по країні, щоб поділитися жартівливою, проте освітньою історією свого біполярного життя. Щоб співпрацювати з Гейбом, відвідайте gabehoward.com.

У МІШЕЛЬ ХАММЕР офіційно діагностовано шизофренію у 22 роки, але неправильно діагностовано біполярний розлад у 18 років. Мішель - нагороджений захисник психічного здоров’я, про який писали в пресі по всьому світу. У травні 2015 року Мішель заснувала компанію Schizophrenic.NYC, лінію одягу для психічного здоров'я, з метою зменшення стигми, розпочавши розмови про психічне здоров'я. Вона твердо вірить, що впевненість може привести вас куди завгодно. Щоб співпрацювати з Мішель, відвідайте Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->