Подкаст: Біполярний і шизофренік, викликаний фільмом

Ми всі усвідомлюємо, що фільми - це фантастика, але це не означає, що нам нічого не слід сприймати серйозно. Наприклад, коли фільм зображує людину, яка наповнена расовими стереотипами, ми виправдано заявляємо, що це не гаразд.

Нічим не відрізняється від зображень психічних захворювань. У цьому епізоді Гейб і Мішель обговорюють саме таку роль у фільмі, яку Мішель визнала дуже образливою. Послухайте, чи погоджуєтесь ви.

ПОДПИСАТИСЯ І ОГЛЯД

"Це лише ще один спосіб відкинути наші почуття".
- Гейб Говард

Основні моменти з епізоду «Шизофренія у фільмах»

[1:00] Мішель спровокував 8-річний фільм "Сусід по кімнаті".

[5:00] Обговорюємо, чому цей фільм не має сенсу.

[6:30] Як Гейб і Мішель справляються з розмовами про ліки.

[10:00] Чому цей фільм змусив Мішель настільки образитися?

[12:00] Чому цей фільм шкідливий для системи психічного здоров’я.

[16:30] Фільми, які в хорошому сенсі показують психічні захворювання.

[19:00] Як люди інтерпретують фільми з психічно хворими персонажами.

Стенограма з епізоду «Шизофренія у фільмах»

Примітка редактора:Зверніть увагу, що ця стенограма створена комп’ютером, і тому може містити неточності та граматичні помилки. Дякую.

Оповідач: [00:00:09] З причин, які повністю уникають усіх причетних, ви слухаєте "Біполяр", "Шизофреніка" та "Подкаст". Тут ваші господарі Гейб Говард та Мішель Хаммер

Гейб: [00:00:18] Привіт усім та ласкаво просимо до біполярного шизофреніка та подкасту. Мене звуть Гейб, і я біполярний.

Мішель: [00:00:24] Привіт Мішель, я шизофренік і кращий.

Гейб: [00:00:27] Насправді кращого.

Мішель: [00:00:29] Кращий.

Гейб: [00:00:29] Безпосередньо перед початком запису. Ви сказали мені, що ви гарячий, тому що я був ...

Мішель: [00:00:34] Не гарячий.

Гейб: [00:00:35] Ні, ти називав мене товстою дупою.

Мішель: [00:00:36] Ні, я не зробив. Чому ти це хочеш сказати? Я ніколи не називав тебе товстою дупою.

Гейб: [00:00:39] Точні Ваші слова були: Ви були товстим ослом, якому потрібно йти в спортзал.

Мішель: [00:00:42] Ні.

Гейб: [00:00:43] Це шкідливо.

Мішель: [00:00:44] Це так підло. Я б ніколи цього не сказав.

Гейб: [00:00:46] Говорячи про підлі речі, про які люди ніколи не говорять, про що часто говорять: Мішель, ти був спровокований 8-річним фільмом.

Мішель: [00:00:53] Боже мій. Я не можу повірити, але це був якийсь вигадливий Гейб. Мені це дуже подобається.

Гейб: [00:00:57] Я маю на увазі, що це по-нашому.

Мішель: [00:00:58] Це справді. Це було гладко. Це було справді гладко. Ну добре, друже. Добре. Я дивлюсь фільм. Мої друзі кажуть: «О, ми повинні подивитися цей фільм,« Сусід по кімнаті ». «Сусід по кімнаті» - такий гарний фільм. Це наче дивно, дивно. Нам слід подивитися фільм "Сусід по кімнаті". Тож я подивлюсь фільм «Сусід по кімнаті». Добре.

Гейб: [00:01:19] Скільки разів ти скажеш сусід по кімнаті.

Мішель: [00:01:21] Я просто збираюся зі співмешканцем, а не через сусідку по кімнаті.

Гейб: [00:01:24] Ви знаєте, слухайте, аудиторія розуміє, що ви дивились фільм, і він називався Сусід по кімнаті. Ви можете продовжувати добре.

Мішель: [00:01:31] Ось маленький опис трейлера - коли першокурсниця Сара вперше приїжджає до студентського містечка, вона товаришує зі своєю сусідкою по кімнаті Ребеккою, не знаючи, що дівчина стає небезпечно одержимою нею. Тож у Ребекки, здається, є деякі проблеми. Вона стає дуже одержимою своєю сусідкою по кімнаті Сарою. Вона відлякує друзів Сари, які вступають між ними. Вона навіть доходить до вбивства свого колишнього хлопця. І в один прекрасний момент ти познайомишся з її батьками, а потім почуєш, як її мати чи батько говорять про Ребекку. Ви приймали ліки? І тут раптом мені стало цікаво. Про що насправді йдеться у цьому фільмі? Тоді сусідка по кімнаті Сара, яку переслідують, вони переглядають її шухляди і знаходять пляшку таблеток. Ні, я не бачив, що там написано на таблетці, але потім вони переходять до комп’ютера. І ви знаєте, як у фільмах вони зазвичай складають різні назви пігулок, як ми робимо для шоу? Але вони цього не зробили у цьому фільмі. Вони переходять на зразок пошуку Google або чого завгодно і шукають назву таблетки. І вгадайте, що це було? Щось, що я беру.

Гейб: [00:02:46] Боже мій. Тож почекай, ти Ребекка?

Мішель: [00:02:50] Ні, але я ніколи не був більш ображений, тому що вони застосовували антипсихотик, який я приймаю. Вони шукають це і йдуть. Боже мій, там сказано, що ця таблетка використовується для лікування біполярної або шизофренії.О ні. І раптом я став таким, о, Боже мій. Це має бути одне з найбільш образливих речей, які я коли-небудь спостерігав.

Гейб: [00:03:12] Чекай, чекай, чекай, зачекай. Саме за лікування біполярної та шизофренії вони зараз мене образили.

Мішель: [00:03:17] Тепер ти ображений.

Гейб: [00:03:18] Так. Що це стосувалося лише вас, я був схожий на те, що ви надмірно реагуєте. Але оскільки вони насправді сказали, що біполярні, і це це, це це не витримає. Це фігня.

Мішель: [00:03:27] Я знаю, і в ньому також була Лейтон Містер, і вона мені сподобалася.

Гейб: [00:03:31] Я не можу повірити, що цей фільм існує вісім років без нашого гніву.

Мішель: [00:03:34] Я не хочу дивитись фільм, знятий вісім років тому про дівчину з біполярною або шизофренією, яка не приймає антипсихотик, тому що, можливо, ми можемо зробити співмешканця також співмешканцем. Я припиню приймати свій антипсихотичний засіб, і тоді люди можуть заглянути в шухляду і знайти цю таблетку і побачити, що я її не приймав і не шукав у Google.

Гейб: [00:03:57] І просто так, і просто життя приходить до голови. Давайте на мить дослідимо це. Я маю на увазі лише на випадок, якщо підкаст не вийде, тому що я підозрюю, що ти станеш вбивцею, а я - жертвою, але це не буде мати нічого спільного з твоєю шизофренією. Це більше пов’язано з тим, що ми годинами замикаємось у кімнаті із звукозаписуючим обладнанням та тим, що можна назвати подкастом.

Мішель: [00:04:24] Подкаст.

Гейб: [00:04:25] Правильно. Так, але ти повинен сказати це як цим голосом, яким ти описуєш співмешканця.

Мішель: [00:04:28] Подкаст. О, я повинен додати, що я дивився цей фільм вночі, тому перед тим, як лягти спати, я обов'язково прийняв цю таблетку. Тож тієї ночі я не вбив свого співмешканця.

Мішель: [00:04:40] Спочатку давайте розглянемо кілька речей прямо зараз. Очевидно, що ви не брали цього конкретного препарату протягом усього свого життя.

Мішель: [00:04:47] Ні.

Гейб: [00:04:48] Отже, перед тим, як ви випили цю таблетку, ви хотіли когось вбити.

Мішель: [00:04:52] Ні.

Гейб: [00:04:53] Гаразд. І чи щиро ти віриш, що якби ти завтра припинив приймати цю таблетку, то почав би вбивати людей.

Мішель: [00:04:59] Зовсім ні.

Гейб: [00:05:00] І ще більше забити цю точку в землю. Багато людей стає одержимими своїми друзями по кімнаті подружжя подружки подружки, які не страждають психічними захворюваннями чи шизофренією. Вони просто збиваються.

Мішель: [00:05:18] Так.

Гейб: [00:05:19] Так. Я маю на увазі, слухайте, у мене насправді є біполярний розлад, але ви знаєте, що я колись був підлітком, і я знаю, що важко відокремити, що ви знаєте біполярного Гейба від справжнього Гейба, але я вірю, що ви знаєте причину того, що я провів свою випускну ніч плачучи тому що ця дама кинула мене, і мені було сумно, і я ненавидів її нового хлопця, і, мабуть, не тому, що був біполярним. Я думаю, це просто як звичайна річ, яка трапляється.

Мішель: [00:05:44] Зрозуміло.

Мішель: [00:05:44] Я б сказав, що це зрозуміло. Зрозуміла. Ага. Ага.

Гейб: [00:05:48] Тож той факт, що я мав біполярний розлад і ще не отримував медикаментів, не змусив мене нікого вбити. Я маю на увазі просто. Правильно. І я ніколи не був жорстоким і ніколи не мав бажання вбивати людей, хоча я приймав психіатричні ліки. І це, звичайно, нас ображає, тому що зараз люди дивляться на нас так, якби, о, якби Гейб і Мішель припинили приймати ліки, якими ми будемо.

Мішель: [00:06:10] Вбивці.

Гейб: [00:06:12] Так.

Гейб: [00:06:15] Мішель Мені дуже шкода, що вам довелося спостерігати за Netflix вдома, а не працювати. Я маю на увазі, що мені дуже шкода, що вам довелося пережити цей досвід із цим фільмом, але чи не відмовно це? Я маю на увазі, що це не ЗМІ.

Мішель: [00:06:25] Я просто не міг повірити. Вони правильно використали нашу справжню назву ліків.

Гейб: [00:06:30] Ви пам’ятаєте епізод, коли ми говорили про побічні ефекти ліків.

Мішель: [00:06:34] Так.

Гейб: [00:06:34] І що я назвав ліками, які допомогли виправити.

Мішель: [00:06:39] Дікс-А-Поппін.

Гейб: [00:06:40] Правильно. У нас був Дікс-А-Поппін, в якому я, мабуть, ви знаєте Е.Д. медицина, бо вилікувала медичний діагноз.

Мішель: [00:06:48] Дікс-А-Флоппін.

Гейб: [00:06:49] Так. У нас нічого не вийшло. Це вас не турбує. Дивись, ми всі знаємо, що це нас турбує. Нам не потрібно бути сором’язливими, але ми намагаємося бути відповідальними за це шоу. Ми не Голлівуд настільки, наскільки намагалися ввести себе в оману, сказавши, що у нас мільйони і мільйони шанувальників. Ми цього не робимо.

Мішель: [00:07:07] Я ніколи не обманював себе цим. Можливо, це лише ти.

Гейб: [00:07:11] Слухай, я вважаю, що є мільйони людей, яких ми просто не можемо відстежити, бо одна людина завантажує їх, а потім відтворює перед живою аудиторією, яка краде наш грім. Я знаю, що це трапляється.

Мішель: [00:07:21] Очевидно, ви не маєте медикаментів.

Мішель: [00:07:24] Ви в медикаментах, і ви когось переслідуєте, і ви будете одержимі ним, і ви збираєтеся вбити їх колишнього хлопця.

Гейб: [00:07:32] Це не єдиний фільм, який ви коли-небудь бачили у своєму житті і пов’язаний із цим.

Мішель: [00:07:39] У своєму житті я бачив багато фільмів у багатьох фільмах Діснея.

Гейб: [00:07:43] Ну, фільми Діснея, я впевнений, що все стосується психічних захворювань.

Мішель: [00:07:48] Ну, я маю на увазі, що я літав на чарівному килимі.

Гейб: [00:07:50] Прогулянка чарівним килимом.

Гейб: [00:07:53] Мішель, це не перший образ поп-культури про психічні захворювання, який ми коли-небудь бачили. Здається, ця вас так турбувала, бо потрапила так близько до дому. Ви жінка, у вас є сусід по кімнаті, і ви приймаєте ці самі ліки. Тож якщо ви починаєте діяти так, що людям не подобається, вони можуть легко сказати "О, це через ліки, а не звертатися до вас, що б це не було, це просто ще один спосіб відкинути наші почуття, ось так я це бачу".

Мішель: [00:08:27] Я повністю з вами згоден, бо вони просто говорили: "Ой, вона зняла ліки". Ось чому вона божевільна. Наприклад, чому вона не відвідує терапевта?

Гейб: [00:08:36] Ну, чому ти просиш у мене про це і пишеш прокляту річ.

Мішель: [00:08:38] Я не знаю, хто написав цей фільм? Я шукаю це. Я надсилаю їм електронний лист.

Гейб: [00:08:44] Дійсно.

Мішель: [00:08:45] Хто б не писав цей фільм.

Мішель: [00:08:46] Цей письменник Санні Моллі Я пишу вам електронне повідомлення Санні Моллі.

Гейб: [00:08:53] Ви, мабуть, повинні навчитися вимовляти його ім'я.

Мішель: [00:08:55] Як би вас не звали. Сонячна Моллі. Ну, я ніколи не чув про вас ні в чому іншому, але ви могли б робити щось інше. Ви написали дуже образливий фільм.

Гейб: [00:09:06] Зараз це образливо чи нечутливо.

Мішель: [00:09:11] Ні, це образливо. Мене просто так образили.

Мішель: [00:09:15] Мене справді дуже образили, бо я переглядаю фільм із кимось, кого бачу, що ходжу. О, це моє ліки. О, зараз людина, з якою я перебуваю, думає, що це трапиться з вами, якщо ви припините приймати ліки. У той момент мене серйозно запитали.

Гейб: [00:09:32] Вас образило те, що вбивцею була жінка.

Мішель: [00:09:37] Ні.

Гейб: [00:09:37] Але ти також жінка.

Мішель: [00:09:38] Чому мені все одно?

Мішель: [00:09:39] У світі багато жінок. Людей, які приймають ці ліки, не так багато. І я почувався виділеним.

Гейб: [00:09:48] Справа не в тому, що вбивцею була жінка чи молода жінка чи навіть молода біла жінка. Це те, що вона була шизофреніком. Приймаючи ліки, які ви приймаєте антипсихотичні ліки, а потім вони втягнули в себе, якщо ви не приймете ліки, ви станете жорстокими.

Мішель: [00:10:04] Так.

Гейб: [00:10:04] І все це пов’язано з людьми через їх власне упередження, нерозуміння та незнання. Щоб потім поглянути на вас і спробувати провести паралель, де перед переглядом фільму, якого не було. Правильно. Як у вашій групі друзів, тому що ви дивились фільм, на якого тепер дивилися з висотою.

Мішель: [00:10:23] Так, мене запитали, якщо ти не сприймаєш так добре, подібні речі трапляються.

Гейб: [00:10:28] Ми негайно повернемося після того, як отримаємо повідомлення від нашого спонсора.

Оповідач: [00:10:31] Цей епізод фінансується BetterHelp.com. Безпечне, зручне та доступне онлайн консультування. Наші консультанти - це ліцензовані, акредитовані професіонали. Все, чим ви ділитесь, є конфіденційним. Заплануйте безпечні відео- чи телефонні сесії, а також чат та текстові повідомлення з терапевтом, коли ви відчуєте, що це потрібно. Місяць терапії в Інтернеті часто коштує дешевше, ніж один традиційний очний сеанс. Зайдіть на BetterHelp.com/ і випробуйте сім днів безкоштовної терапії, щоб перевірити, чи підходить вам онлайн-консультування. BetterHelp.com/.

Мішель: [00:11:02] Привіт усім, ми хотіли розповісти вам про невідкладних стоматологів США - вони люблять шоу і хотіли, щоб ми викрикнули їх. Emergency Dentist USA - це цілодобова стоматологічна служба, яка спеціалізується на пошуку невідкладних стоматологів, які приймають пацієнтів без страхування та пропонують низькі відсотки виплат. Ми працюємо цілодобово, без вихідних, навіть у святкові дні. Наш персонал є обізнаним та доброзичливим та може знайти місцевих стоматологів у вашому районі для будь-якої надзвичайної ситуації, з якою ви можете зіткнутися. Відвідайте їх в Інтернеті, а тепер поверніться до шоу.

Гейб: [00:11:44] Я думаю, що є ще одна сторона, про яку нам також слід поговорити, це, скажімо, ви молода жінка з шизофренією і бачите цей фільм, а потім лікар намагається призначити вам ці ліки.

Мішель: [00:11:53] Гарна думка.

Гейб: [00:11:54] Ви скажете, дивіться, я цього не хочу. Я не жорстокий. Цей фільм зупиняє вбивць. Я не вбивця, тому мені потрібні інші ліки. І зараз ви збираєтеся протистояти лікуванню, тому що не хочете, щоб вас кидали у вигаданий фільм. Дозвольте мені підкріпитися на секунду. Я просто повинен сказати це. Я хочу сказати це всьому світу. Ви можете витягнути це з подкасту і відтворити для всіх.

Гейб: [00:12:14] Слухай, як тварини не говорять. Люди не можуть літати. Не існує такого поняття, як супергерої. Ми всі розуміємо, як фантастика працює у кіно майже для будь-якої іншої речі, але з будь-якої причини, коли є психічно хворий персонаж, ми раптом думаємо, що Голлівуд створює документальний фільм про наше життя і каже, що так поводяться психічно хворі люди. Дійсно.

Мішель: [00:12:38] Чи я коли-небудь говорив вам, що в той час хтось писав фільм у Лос-Анджелесі, той фільм про шизофренію, і вони хотіли, щоб я любив розмову з головною актрисою, і вони хотіли, щоб я читав сценарії та все інше. Актриса, як я з нею розмовляв, вона телефонує мені, і все, що вона каже, це як би, о, скажи мені свою історію. І я був таким: Ну, ти знаєш щось подібне, що ти знаєш про шизофренію, як поводитися так? Вона як О, ну я як справді хороша актриса. І я люблю Ну, чи знаєте ви будь-які манери людей із шизофренією. Ви знаєте, як вони діють. І вона просто наче здула цілу справу, як, о, вона каже, що я був таким, як ви знаєте, що багато людей з шизофренією насправді зазвичай не пускають людей в очі, що часто просто О ні, насправді. Але ми на Face Time, ти дивишся мені в очі, і я наче добре, що ми зараз говоримо по телефону. І вона просто навіть не розуміла, що їй доведеться грати, якби вона грала людину-шизофреніка. Вона просто хотіла почути мою історію і нічого не дізнатися від мене. І тоді, коли людина, яка налаштувала нас на розмову, коли вона надіслала мені електронного листа, ви можете прочитати наш сценарій і розповісти, як це звучить. Я сказав, що не хочу читати ваш сценарій безкоштовно. Я працюю захисником психічного здоров'я, і ​​мій час теж гроші. Якщо ви хочете, щоб я прочитав ваш сценарій, і ви намагаєтесь підтримати людей з проблемами психічного здоров’я, було б дуже приємно, якби ви могли компенсувати мені, і жінка сказала, що я цілком розумію. Я поговорю з режисером. Електронний лист припинився. Ніколи знову. Кінець цьому ніколи. Ніколи більше від них цього не чув.

Гейб: [00:14:00] Це справжня проблема в наших колах, коли люди не хочуть отримувати потрібну інформацію, і якщо вони навіть роблять побіжну спробу, хочуть отримати її безкоштовно. І слухайте, ви отримуєте те, за що платите. І я не уявляю, чи саме цей фільм «Сусід по кімнаті» найняв когось, щоб поговорити про психічне захворювання психічного здоров’я, про яке ви знаєте, швидше за все, дивіться, це фільм жахів, який здається не надто популярним, бо я навіть ніколи про нього не чув. Тож хороша новина полягає в тому, що вона не нанесла такої великої шкоди, бо лише 11 людей це бачили, але я розумію. Здається, ніхто не хоче зрозуміти, як це - жити з психічними захворюваннями і зображати це будь-яким способом, який навіть віддалено реалістичний в популярній культурі, і що ще гірше, те, що люди, які спостерігають за ним з будь-якої причини, вирішили, що він містить фактичну інформацію. Це просто історія, яку ви знаєте, і це не погано чи погано, а інакше це просто вигадка. І я би хотів, щоб люди зрозуміли, що це вигадка. Ми повинні досягти такого великого прогресу, щоб люди були схожими на вигляд, який є вигаданим зображенням людини з шизофренією.

Мішель: [00:15:10] Це майже так, ніби люди люблять вигадувати ці вигадані речі, тому що хочуть переконатись, що вони не такими.

Гейб: [00:15:17] О, звичайно.

Мішель: [00:15:18] Я не божевільний. Вони божевільні. Подивіться, як виглядає божевільний. Це божевільно, схоже, і це не я.

Гейб: [00:15:23] Ось. О, і бачите, це навіть страшно, бо знову ж таки до того, що я вже говорив раніше. Скажімо, ви дивитесь цей фільм і дивитесь, як ця жінка, яка страждає на шизофренію, вбиває людей, як вони одержимі, якщо ви знаєте, просто просто дивно, як її родина поводиться навколо неї, звичайно, вона вбиває когось - це ціла річ.

Мішель: [00:15:40] Так.

Гейб: [00:15:40] І тоді хтось діагностує вас як шизофреніка. Ти як ні, ні ні, я ніколи не був одержимий. Я не такий, як ти просто так і далі, і ти такий, як Давайте слухати. Я знову бачив, як виглядає шизофренія у вигаданому зображенні. І я вирішив отримати якусь фактичну основу з цього. І ви знаєте, так ми в кінцевому підсумку з вами знаємо політиків, які не розуміють фактів, тому що вони дивляться якийсь фільм про армію і вважають, що вони генерали, тож це не просто психічна хвороба.

Гейб: [00:16:10] Просто наш подкаст просто стосується психічних захворювань. Якщо ми перейдемо до хлопця з політичним спектром, чи є у нас деякі фільми, які нас розлючують.

Мішель: [00:16:18] Давайте навіть не підемо туди.

Гейб: [00:16:22] Що ми будемо робити.

Мішель: [00:16:23] Нам нічого робити.

Гейб: [00:16:24] Нам нічого не робити.

Гейб: [00:16:26] Які фільми правильно зображують когось із шизофренією. Ви хоч про когось знаєте.

Мішель: [00:16:32] Ні.

Гейб: [00:16:34] У біполярному просторі.

Гейб: [00:16:35] Є кілька фільмів, які наближаються, і найпопулярніший у останньому - “Срібні підкладки”, і я просто викладаю це, щоб показати, що Голлівуд, на мою думку, вчиться. Вони є. Вони намагаються знати фільм жахів. Вони все сенсаціонують. Отже, ви справедливо знаєте, і я не намагаюся образити ваших друзів, що той факт, що вони навіть дивились цей фільм і дивилися на вас, це як би образливо. Дивиться на це. Це один, про який ви знаєте, що це кіно, два, які ви знаєте, фільми чи фантастика, а три насправді?

Мішель: [00:17:04] Так.

Гейб: [00:17:04] Наче твоє запитання, знову дурна дупе, я зрозумів, зрозумів, але думаю, що Голлівуд намагається. Я маю на увазі, що знаю, що група не хотіла вам платити, але принаймні вони зробили побіжну спробу, що це було більше ніж нічого. І повернутися до «Срібних підкладок» - це було не поганим зображенням. Це все ще вигаданий фільм, і я хочу, щоб я хотів повідомити людям, що якщо вони закінчаться і переглянуть фільм, я не хочу, щоб вони сказали, привіт людина, яка живе з біполярним розладом, сказала, що це було на місці. Це не було на місці, але це було насправді близько, і, чесно кажучи, це було досить близько, щоб для вигаданого представлення мене насправді не образило, що це справді може бути чиєсь життя з біполярним.

Мішель: [00:17:55] Чи ходите ви бігати з сумкою для сміття навколо вас?

Гейб: [00:17:58] Слухай, я не знаю. Але це не частина мішка для сміття.

Мішель: [00:18:01] Це біг підтюпцем.

Гейб: [00:18:07] Що я просто закінчую тут же.

Гейб: [00:18:09] Так. Ага. Ага. Не всі з біполярним розладом носять сміттєвий мішок або пробіжки. Ага. Ага. Я не кажу, що ніколи не прокидався з мішком для сміття на шиї.

Мішель: [00:18:24] Це † наступна сорочка, яку ви повинні продати Trash Bag Chic мішок для сміття.

Мішель: [00:18:28] Так, я думаю, це буде виглядати добре.

Гейб: [00:18:30] Але були його частини, які справді говорили зі мною розгубленість, маніакальна енергія, яку він прокидав свою сім'ю посеред ночі, тому що він хвилювався чимось, відчаєм повторювати речі так, як його сім'я мусив вибачитися за нього, бо він прокинувся по сусідству так, як не міг відпустити справи.

Гейб: [00:18:48] Це речі, які є дуже стереотипними для когось, хто живе з нелікованим біполярним розладом, і вони якось викривали те пристойне твердження, що він не обов'язково був під великим контролем. Він не обов’язково мав найкраще лікування, але зрештою, і це те, про що я хочу, щоб усі знали, навіть якщо це був документальний фільм, навіть якщо це був повний факт, навіть якщо кожна річ, що трапилася в «Срібній підкладці», була правдою і сталася саме так що. Це не означає, що так поводяться всі з біполярним розладом.

Мішель: [00:19:23] Правда.

Гейб: [00:19:23] Це означає, що так поводиться той чувак. Тож я думаю, що нам потрібно пережити і це. Мене дуже турбує те, що люди були схожі на Гей. Я бачив жінку в кіно, і тепер я знаю, як поводяться жінки, або я бачив афроамериканця у фільмі. Отже, так поводяться всі афроамериканці, або ви знаєте, як тривати і продовжувати. Але ми думаємо, що це суспільство, яке має позитивні сторони.

Мішель: [00:19:46] Це просто стереотипи.

Мішель: [00:19:47] Так, усі просто складають стереотип.

Гейб: [00:19:49] Стереотипи - це скорочення ледачих. Я не хочу витрачати час, щоб пізнати вас. Тож я просто з’ясую будь-який стереотип, який я можу, і оголошу, що знання про вас є повним, і це справедливо.

Мішель: [00:20:02] Це просто незнання.

Гейб: [00:20:03] Це просто невіглас, це лінь, це фігня, і це позбавляє вас знайомства з реальними людьми.

Мішель: [00:20:10] Деякі люди не варті знайомства.

Гейб: [00:20:12] Ну, але ви цього не дізнаєтесь, поки не познайомитесь з ними. Послухай, коли я вперше з тобою познайомився, ти кричав півень на верхівці легенів. Гаразд Якщо б у мене все було добре, у нас є крихітний маленький шизофренічний крик півня, я не хочу більше з нею дружити.

Гейб: [00:20:25] Весь цей подкаст.

Гейб: [00:20:26] Я не кричав півень на верхівці легенів. Ви говорите, що весь час, коли ви завжди пригадуєте, це кричить півневе кільце. У мене було кільце У мене було кільце, і що насправді було кільцем, це було кільце, яке мій друг, художник скульптури, виліпив із дроту пеніс на кільці.

Мішель: [00:20:48] Тож я називав це півнячим кільцем.

Гейб: [00:20:50] Голосно.

Мішель: [00:20:52] Усі запитували мене про це.

Гейб: [00:20:54] Ти хуй на пальці

Мішель: [00:20:57] Яким би не був мій перстень.

Гейб: [00:20:59] Ви знаєте.

Мішель: [00:20:59] Я отримав багато коментарів щодо цього кільця.

Гейб: [00:21:01] Так, лайно. Більшість людей не носять геніталії на пальці, коли вперше зустрічаються з діловими людьми.

Мішель: [00:21:09] Я перестав носити його через тиждень, тому що у мене занадто багато виглядало нормально, але якщо ви не були цим кільцем, мене вдарили, я отримаю для вас такий. Я думаю, що наші останні думки на сьогодні, якщо ви збираєтеся знімати фільм про дівчину з психічним захворюванням, не вибирайте справжнє ім'я ліків, складіть ім'я, яке використовується, і якщо ви збираєтеся подивитися фільм з деякими друзі, і перед тим, як задати другові чи справді німе запитання, просто просто подумайте двічі.

Гейб: [00:21:43] Просто подумайте двічі, можливо, просто подумайте все так, як я не знаю, я не думаю, що була перша думка.

Мішель: [00:21:46] Я маю на увазі, якщо ви знаєте свого друга більше року. Не задавайте запитань на основі фільму, який ви щойно побачили, що вийшов у 2011 році.

Гейб: [00:21:55] Ви знаєте, що буде чудово, якщо ви та ваш друг не будете друзями після цього подкасту. Це означає, що ваш друг був достатньо хорошим, щоб прослухати шоу, яке ви ведете. Тож це просто справжня пародія. Дякую усім за налаштування на епізод цього тижня про біполярний шизофренік та подкаст. Будь ласка, перейдіть до store..com за нашою футболкою Define Normal. Ми майже поза ними, і як тільки вони підуть, вони, мабуть, зникнуть назавжди.

Гейб: [00:22:21] Також радіо всюди діляться, повідомте друзям. Ми з Мішель ходимо на курс із долею та твоєю

Мішель: [00:22:28] Сусідні по кімнаті.

Оповідач: [00:22:30] Ви слухали "Біполяра", "Шизофреніка" та "Подкаст". Якщо ви любите цей епізод, не тримайте його в собі. Перейдіть до iTunes або улюбленої програми для подкастів. Підпишіться, оцініть та перегляньте. Щоб працювати з Гейбом, перейдіть на сайт GabeHoward.com. Щоб працювати з Мішель, перейдіть до Schizophrenic.NYC. Щоб отримати безкоштовні ресурси для психічного здоров’я та онлайн-групи підтримки, перейдіть на сайт .com. Офіційний веб-сайт шоу - .com/BSP. Ви можете надіслати нам електронного листа на [захищено електронною поштою]. Дякуємо за слухання та широко ділімось.

Зустріньте своїх двополярних та шизофренічних господарів

У GABE HOWARD було офіційно діагностовано біполярні та тривожні розлади після потрапляння до психіатричної лікарні в 2003 році. Зараз, одужавши, Гейб є видатним активістом психічного здоров'я та ведучим нагородженого подкасту Psych Central Show. Він також є нагородженим письменником і оратором, який подорожує по країні, щоб поділитися жартівливою, проте освітньою історією свого біполярного життя. Щоб співпрацювати з Гейбом, відвідайте gabehoward.com.

У МІШЕЛЬ ХАММЕР офіційно діагностовано шизофренію у 22 роки, але неправильно діагностовано біполярний розлад у 18 років. Мішель - нагороджений захисник психічного здоров’я, про який писали в пресі по всьому світу. У травні 2015 року Мішель заснувала компанію Schizophrenic.NYC, лінію одягу для психічного здоров'я, з метою зменшення стигми, розпочавши розмови про психічне здоров'я. Вона твердо вірить, що впевненість може привести вас куди завгодно. Щоб співпрацювати з Мішель, відвідайте Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->