Подкаст: зупиняючись на минулих помилках, спричинених психічними захворюваннями

Коли ми одужаємо від психічних захворювань, ми схильні зупинятися на помилках свого минулого. Думки про невдачі та люди, яких ми постраждали, роздумуються в нашій голові і ускладнюють рух вперед.

Чому ми думаємо про ці речі? Це захищає нас, змушує нас почуватись краще чи це спосіб утримати нас від руху вперед? У цьому епізоді наші ведучі обговорюють свої минулі невдачі, сподіваючись, що це дозволить нашим слухачам усвідомити, що життя в минулому справді робить лише одне. . .

ПОДПИСАТИСЯ І ОГЛЯД

"Це просто закрадається в глибокі темні глибини моєї голови, і воно просто обертається, і навколо, і навколо".
- Мішель Хаммер

Основні моменти з епізоду „Роздуми”

[2:00] Ми сьогодні говоримо про роздуми

[4:30] Румінації годують марення

[6:00] Гейб зупиняється на своїх минулих дружинах

[8:20] Мішель роздумує про те, як її брат ставився до неї в минулому

[11:00] Гейб намагався влаштувати брата, щоб той потрапив у халепу

[13:00] Ми хочемо, щоб Мішель поправилася зі своїм братом

[18:00] Чому жуйні шкідливі для вашого здоров’я.

[19:30] Гейб зупиняється на своєму біологічному батькові

[21:00] Чому ми не можемо просто пережити речі і рухатися далі?

Створена комп’ютером стенограма шоу «Зупиняючись на минулих помилках, спричинених психічними захворюваннями»

Примітка редактора:Зверніть увагу, що ця стенограма створена комп’ютером, і тому може містити неточності та граматичні помилки. Дякую.

Диктор: [00:00:07] З причин, які повністю уникають усіх причетних, ви слухаєте "Біполярний", "Шизофренічний" та "Подкаст". Ось ваші господарі, beейб Говард та Мішель Хаммер.

Гейб: [00:00:19] Ви слухаєте людину, яка живе з біполярною хворобою, людину, яка живе з шизофренією, і цифровий портативний медіафайл. Мене звуть Гейб Говард, і я людина, яка живе з біполярним розладом.

Мішель: [00:00:28] Привіт, я Мішель Хаммер, і я людина, яка живе з шизофренією. Ви щасливі зараз?

Гейб: [00:00:33] Так. Дивись, ми змінили це для всіх.

Мішель: [00:00:36] Боже, не пиши більше листів. Будь ласка, осторонь наших соціальних мереж. Людина першою мовою, добре?

Гейб: [00:00:43] Я думаю, ми це зробили. Думаю, ви знаєте, роблячи це таким чином, хоча ми зараз знищили дискримінацію. Ми знищили клеймо. Ліжок вистачає на всіх. Бездомність через психічні захворювання зникла. У в'язницях ніхто не сидить. Використовуючи першу мову людини, ми вирішили всі ці інші проблеми, чи не так?

Мішель: [00:01:04] Ми повинні. Ось чому рідна мова людини - це завжди коментар номер один, який ми отримуємо. Абсолютно.

Гейб: [00:01:09] Зачекай. Я отримую дивне текстове повідомлення.

Мішель: [00:01:11] О. О ні, що сталося?

Гейб: [00:01:13] Так. Виявляється, ми нічого не робили. Ми нічого не робили. Як людина першою мовою. Це не сталося. Це не вирішило жодних проблем. Ні. Зараз люди зляться на нас, що ми знущалися над ними.

Мішель: [00:01:22] О, ні! Ми знущалися над людьми? У цьому шоу ми ніколи нічого не глузуємо.

Гейб: [00:01:27] Ми завжди були такими ввічливими, професійними та освітніми. Ми ніколи не говоримо ебать.

Мішель: [00:01:32] Ми ніколи не говоримо ебать, або смоктати мій член, або ваш -

Гейб: [00:01:37] [Сміх]

Мішель: [00:01:37] Боже, Гейб, з чого ти смієшся? Зараз я справді серйозно. Я людина, яка живе з шизофренією. Я людина, яка живе зі своїм минулим.

Гейб: [00:01:45] Ви людина, яка живе зі своїм минулим?

Мішель: [00:01:46] Моє минуле, на якому я зупиняюся, зі своїми роздумами. Зараз я буду роздумувати про цю ситуацію: що я не міг би зробити світ кращим. Мені потрібно зробити світ кращим. Гейб, мені потрібно зробити світ кращим.

Гейб: [00:01:58] Це найгірша сега в історії нашого шоу. І це, це щось говорить. Тому що у нас було кілька жахливих сег.

Мішель: [00:02:08] Що ми робимо?

Гейб: [00:02:11] Якщо ви цього не зрозуміли, шановні панове, ми говоримо про речі, про які ми роздумували до того, як нам поставили діагноз, під час періоду відновлення, коли ми намагаємося покращитися , і речі, які все ще переслідують нас сьогодні, і ми будемо відчайдушно витрачати 20 хвилин з цього.

Мішель: [00:02:26] Відчайдушно.

Гейб: [00:02:28] Тож Мішель, які деякі роздуми, як і сьогодні, думають останні шість місяців, оскільки багаторічний слухач цього шоу знає, що ми одужуємо. У вас все добре, незважаючи на те, що ви шизофренік. У мене все добре, незважаючи на те, що я живу з біполярним розладом, ми пережили психоз маніакальної депресії та все, що між ними було. Але ми все одно роздумуємо над речами, тому що це робить кожен. Напевно, нам слід почати там. Чи вважаєте ви, що роздуми про речі належать лише до людей із психічними захворюваннями, чи ви думаєте, що всі роздумують?

Мішель: [00:02:59] Я думаю, що всі до певної міри роздумують. Це прекрасне журбання, ви просто не можете зупинити це, коли це дійсно виходить з-під контролю.

Гейб: [00:03:07] Мені подобається, що ми кидали собі виклик якомога більше разів вживати слово "жуй".

Мішель: [00:03:13] Як пишеться це слово?

Гейб: [00:03:15] Я поняття не маю. Я не уявляю, що це насправді проблема шоу

Мішель: [00:03:19] Чи слід визначити журбання для людей?

Гейб: [00:03:20] Зроби це.

Мішель: [00:03:21] Румінування - це коли ти можеш думати про одне і те ж знову і знову і знову, і ти просто не можеш вивести це з голови. Це просто об’їжджає і кругом і навколо. Зазвичай це зводить вас з розуму.

Гейб: [00:03:33] Так, наприклад, мати Мішель, яка абсолютно не має психічних захворювань, говорить про те, чому Мішель невдала.

Мішель: [00:03:42] Гей.

Гейб: [00:03:42] Просто вона не може вивести це з голови.

Мішель: [00:03:44] Я не провал.

Гейб: [00:03:45] Я не казав, що ти. Я сказав, що твоя мати про це роздумує.

Мішель: [00:03:47] Вона цього не робить.

Гейб: [00:03:48] Я маю на увазі, можливо, трохи?

Мішель: [00:03:49] Вона цього не робить.

Гейб: [00:03:50] Добре, мати моя, незважаючи на відсутність психічних захворювань, що б не роздумувало про те, кидаю я її під автобус на підкасті чи ні.

Мішель: [00:03:58] Чи вона?

Гейб: [00:03:58] Я маю на увазі, мабуть.

Мішель: [00:03:59] Я не знаю.

Гейб: [00:04:01] Так, я не думаю, що їй нічого.

Мішель: [00:04:02] Я часто роздумую, чому мене звільнили з будь-якої попередньої роботи.

Гейб: [00:04:05] Ви роздумуєте про звільнення з роботи як про симптом шизофренії? Або це просто щось, про що ви хотіли б повернутись у минуле і зрозуміти?

Мішель: [00:04:14] Ну, це більше схоже на різні ситуації, які трапились, і як би я хотів, щоб я поводився з ними по-різному.

Гейб: [00:04:19] Але чи не всі роблять це? Як ти коли-небудь робиш це? І будь чесним, я маю на увазі щиро бути чесним. Пам’ятайте, що ми цінуємо чесність. Ви коли-небудь б’єтеся зі своєю дівчиною, і як би ви билися, кричали, кричали, а потім відступали в окремі кути. Все тихо. Все закінчилось, ви вигадали і думаєте: "Боже, якби я це сказав?" Або як ти пробігаєшся у думках?

Мішель: [00:04:40] Але це інше, ніж роздуми.

Гейб: [00:04:42] Ну, як це?

Мішель: [00:04:43] Інший для мене? Тому що жування просто не зупиняє цього. Я обійду і навколо, і навколо, і навіть коли я йду вулицею, проходячи через що-небудь, я майже перетворююсь в оману і думаю, що я з тими іншими людьми, коли ця розмова починає сердитися, просто почніть робити всю ситуацію 8 мільйонів в рази гірше, ніж це було, тому що я продовжую думати про це знову і знову і знову і знову і знову і знову. Це не зникне, і якщо вони так ненавидять.

Гейб: [00:05:08] На вашу думку, роздуми і маячня вони годують одне одного?

Мішель: [00:05:13] Так, абсолютно.

Гейб: [00:05:14] Спочатку ви думаєте про цю справу. Мене звільнили. Вони звільнили мене. Х.Р. покликав пропустити мене в сьомий раз, коли я отримав. Коли ви закінчите, ви повернетесь у той час і місце. Ви це знову відчуваєте, і ніби це відбувається зараз. Хоча це було три роки тому.

Мішель: [00:05:26] Так.

Гейб: [00:05:27] Ого. Це все ще трапляється з вами, як у 2019 році? Це все ще трапляється з Мішель Хаммер?

Мішель: [00:05:32] Так.

Гейб: [00:05:33] Яка навичка подолання, щоб обійти це? Тому що ти маєш рацію. Ви добре виконана людина.Чому нам все одно?

Мішель: [00:05:38] Чесно кажучи, розмова про думки, що роздуваються. Тому що, коли ви говорите про роздумні думки, зазвичай людина, з якою ви розмовляєте, йде: "Чому ви так дбаєте про це?" Можливо, ти трохи поговориш, і тоді ти скажеш: "Ого. Ти маєш рацію. Хто піклується про цю тупу дурну людину чи про цю історію, або про щось у цій ситуації. Це так марно, чому я так багато про це думаю, і ти все одно не можеш змінити минуле. Ти маєш рацію. Я розмовляв. Зараз мені стало краще.

Гейб: [00:06:03] Але чи не можете ви якось змінити минуле? Ви не можете запам'ятати це по-іншому? Ви не можете редагувати це в думках, чи не можете ви виправити речі, які раніше пішли не так, як у інших людей?

Мішель: [00:06:16] Ви маєте на увазі, як вчитися на своєму минулому?

Гейб: [00:06:17] Ні. Навчання звучить зріло, і нам це насправді не подобається.

Мішель: [00:06:21] Добре. Тоді я не знаю, про що ви говорите.

Гейб: [00:06:23] Ось хороший приклад. Я в третьому шлюбі. Моя дружина чудова, і я її люблю, і цей шлюб проіснував багато років. І я не маю претензій. Я хочу сказати це прямо зараз. Але я двічі розлучався. Не неприємні розлучення, але, знаєте, речі, які не відчували себе добре. І я пережив розриви тощо. Тож раз за разом моя дружина щось робить, і це буде нагадувати мені те, що робила моя колишня дружина, і я буду думати. "Почекай хвилинку. Ви знаєте, я відпустив це, коли дружина номер два зробила це. Тож я повинен виправити це з дружиною номер три ". Хоча вони зовсім інша людина. Це зовсім інший час, і ніщо не те саме, крім, можливо, як одна дрібниця. Ви ніколи цього не робите? Як ти ніколи не намагаєшся встановити межу зі своїм нинішнім другом, яку ти не встановив з останнім другом, а тепер ти схожий на смертного ворога?

Мішель: [00:07:10] Ні.

Гейб: [00:07:11] Ні?

Мішель: [00:07:11] Ні. Щось, що я роблю, я знаю, що роблю зі своїм занепокоєнням, але я надягаю інших людей, це те, що я почну задавати їм мільйон питань про речі. І тоді вони кажуть: "Чому ти задаєш мені мільйон питань?" І я люблю: "О, це моя тривога. Я просто дивувався в той час? Мені просто цікаво, чи знаєте ви це місце? Я просто хотів знати, що ти збираєшся робити після? Що ти збираєшся робити раніше? Мені подобається, я просто стурбований. Вибачте Я хотів знати ". Якщо це має якийсь сенс.

Гейб: [00:07:33] Я, звичайно, теж це роблю. Ви знаєте, як та постійна перевірка часу? Що ти не хочеш запізнитися?

Мішель: [00:07:37] Так.

Гейб: [00:07:38] То котра година? Зараз чотири години. ГАРАЗД. Ми маємо бути там о четвертій тридцятій. Котра година? Це чотири або один. ГАРАЗД. Ми маємо бути там о четвертій тридцятій. Котра година? Чувак, це ще чотири чи один. Але ти знаєш, що деякі речі, які потрапили в мою голову, і я просто не можу вибратися - це просто те, яким поганим другом я був, чи яким я був жахливим сином, чи яким страшним членом сім’ї я був.

Мішель: [00:07:58] Так, так.

Гейб: [00:07:58] І іноді я злюся на людей, які мене оточують, тому що я припускаю, що вони все ще зляться на мене, бо я все ще злюся на мене. Чи трапляються з тобою подібні речі?

Мішель: [00:08:09] Я маю на увазі, що я все ще тримаю багато вендет проти свого брата, якими я йому завдячую. Правда? Всі кажуть, що я просто зупиняюся на минулому. Навіть він каже, що я просто, начебто, залишаюся в минулому. Про те, коли ми дуже молоді. Я і мій брат, і наскільки він був злий до мене і до всього іншого. Ми бачились би в коридорі середньої школи, і він навіть не вітався б зі мною. Однак, коли він пішов до коледжу, і ми все ще використовували AIM, і він миттєво повідомляв мені, я не відповів. Тому він не хотів говорити зі мною, коли побачив мене в середній школі в коридорі, але я перестав відповідати йому, коли він пішов до коледжу. І це не було нормально. Що для мене немає сенсу. Проте зараз ми давно не бачились, бо він живе в іншій країні. І коли він повернеться, я тепер повинен бути з ним приємним. Тому що, мабуть, він зараз інша людина? Проте я ніколи не отримував жодних вибачень чи чогось подібного, але я маю бачити, що він зараз інша людина. Не знаю чому. І ми зараз повинні бути хорошими друзями чи щось подібне. Здається, просто з цікавості, чому? Мені просто цікаво.

Гейб: [00:09:12] Ваш брат зараз інша людина?

Мішель: [00:09:14] Очевидно, зараз він інша людина. Не знаю. Але-.

Гейб: [00:09:18] Йому довелося залишити країну, щоб справді піти з тобою.

Мішель: [00:09:20] Я не знаю, де це змінилося, але зараз я повинен поводитися з ним по-іншому. Я мав би забути все з минулого, усі знущання з минулого, і він повинен мені сподобатися зараз. Не знаю чому.

Гейб: [00:09:31] Я не чув, щоб описували будь-які зловживання. Те, що ви описали, - це пара дорослих братів і сестер, які не розмовляють між собою.

Мішель: [00:09:36] Ні. Ну добре.

Гейб: [00:09:37] Що він означає для вас? Він вас називав? Стривай, він тягнув твої косички?

Мішель: [00:09:39] Ну, він пішов карате і вправляв усі свої дії карате на мені. Постійна боротьба, забиваючи голову в землю, поки ніс не кровоточить. Називаючи мене Майклом замість Мішель. Називаючи мене хлопчиком. Такий тип пішов з Майклом. Хлопаючи двері мені в обличчя. Не дозволяючи мені грати з ним. Як коли ми дуже маленькі. Спробуйте використовувати його іграшки, заборонено користуватися його іграшками. Власне, коли мама та тато прийшли зі мною зі лікарні додому, коли я народився, і вони сказали: "О, Сет, ось твоя сестра". Він кинув на мене опудало. Ага. Не знаю, чому вони розповіли мені цю історію.

Гейб: [00:10:11] То він твій старший брат?

Мішель: [00:10:12] Так.

Гейб: [00:10:12] Тому що ви сказали, що він кинув на вас опудало, коли ви прийшли з лікарні додому, і вони розповіли вам цю історію, і ви складаєте це разом з усіма іншими проблемами, які були у вас із братом дорослішали, коли ви були дітьми?

Мішель: [00:10:27] Так, і мої подібні теж зламали моє намисто, а потім звинуватили мене в цьому, бо я дратував. Тож йому довелося штовхнути мене, і моє намисто завадило, і воно зламалося.

Гейб: [00:10:36] Це казково, що ви це піднімаєте, і ось чому. Тому що в світі мого брата та сестри я твій старший брат. Я був найстаршим. Я неймовірно заздрила своєму братові. Одного разу, коли ми були дітьми, я потрапив у біду, я вийняв із комори сироп і кинув його на підлогу, щоб я зміг підготувати його. Знаючи, що він потрапить у біду. Тільки вранці моя мама рухалася швидше, ніж зазвичай, і спостерігала, як я це роблю. І хоча вона бачила, як я це роблю, я все одно намагався звинуватити його в цьому. Абсолютно, однозначно, просто ненавидів мати його як брата. Я був найкращим собакою. Я був найстаршим. Раніше я жив у бабусі. Потім моя мати вдруге вийшла заміж, і через дев'ять місяців я взяв цього ублюдка у себе вдома і поводився з ним як із абсолютним сміттям. Абсолютне сміття.

Мішель: [00:11:22] Моїм улюбленим було, коли він говорив: "Ти дурний". І я б сказав: "Ні, ти дурний". А потім він сказав: "Ну, я розумніший за тебе. Тож якщо я дурний, наскільки ти німий?

Гейб: [00:11:30] Ви зараз знаєте, що дорослий, так?

Мішель: [00:11:31] Я знаю. Але, очевидно, я не можу цього перебороти, бо не розумію, чому він мені зараз подобається, коли ніколи не отримував жодного вибачення.

Гейб: [00:11:38] Яких вибачень ви хочете, коли виростали?

Мішель: [00:11:41] Можливо, просто: "Мені шкода, що я був жахливим мудаком для вас і роками ігнорував вас і все подібне".

Гейб: [00:11:47] Послухайте, я ніколи ніколи не говорив своїм братам і сестрі: “Вибачте. Я був для вас жахливим мудаком ». Ніколи.

Мішель: [00:11:55] Так що я не розумію, чому я повинен прийняти його ще в своєму житті?

Гейб: [00:11:59] Я маю на увазі, що ви цього не робите. Але чи почуваєшся ти добре зараз?

Мішель: [00:12:01] Мені всі в моїй родині кажуть, що я повинен прийняти його ще в своєму житті.

Гейб: [00:12:06] Гаразд. Ну нахуй їх. Не робіть. Просто посидьте і подумайте про те, якою озлобленою і злою була 8, 12 і 15-річна Мішель.

Мішель: [00:12:13] Зачекайте одну секунду, ми повинні почути від нашого спонсора.

Диктор: [00:12:16] Цей епізод фінансується більш безпечним зручним та доступним онлайн-консультуванням. Усі консультанти є ліцензованими акредитованими професіоналами. Все, чим ви ділитесь, є конфіденційним. Заплануйте безпечне відео- чи телефонне спілкування, а також чат та текстові повідомлення з терапевтом, коли ви відчуєте, що це потрібно. Місяць терапії в Інтернеті часто коштує менше, ніж один традиційний сеанс очей. Зайдіть на веб-сторінку betterhelp.com/ і випробуйте сім днів безкоштовної терапії, щоб перевірити, чи підходить вам онлайн-консультування. Betterhelp.com/.

Мішель: [00:12:44] Хочете, щоб ми відповіли на ваші запитання в шоу? Зайдіть на сайт .com/BSPquestions і заповніть форму.

Гейб: [00:12:54] Ми повернулись, і досі намагаємось вимовити слово румінація якомога більше разів. Тобі 30 років, ти продовжив своє життя. Але ви все ще думаєте про лайно, яке трапилося з вами, коли вам було буквально вісім років.

Мішель: [00:13:06] Гаразд, я розумію, куди ти йдеш із цим.

Гейб: [00:13:08] Як це працює у вас?

Мішель: [00:13:08] Я не знаю. Я його не бачу. Мені не потрібно говорити з ним. І тоді моя мама каже: «Ти говорила зі своїм братом? Ви надіслали йому повідомлення? Ви говорили з ним? " Ага. “Мені не подобається, що ви, хлопці, не маєте стосунків. Чому мої діти ненавидять одне одного? "

Гейб: [00:13:23] Ну, я маю на увазі, що ви сформулювали, чому ви всіх ненавидите.

Мішель: [00:13:25] Я знаю, я просто кажу, це вона говорить.

Гейб: [00:13:27] Я маю на увазі, чи він щось зробив вам як дорослий? Давайте встановимо це як одразу. За той час, коли ви обидва стали дорослими дорослими людьми, він? Або з ним все добре?

Мішель: [00:13:36] Ну, коли я закінчив коледж, він працював у якійсь області дизайнерського агентства. Його начальник, креативний директор, він хотів дати мені якусь пораду. Тож він завів мене, він переглядає моє портфоліо, і його начальник сказав мені: «Мені подобаються твої речі. Я хочу надати вам допомогу. Я хотів запропонувати тобі стажування тут на півставки, але твій брат сказав “ні”.

Гейб: [00:13:54] Ну, але ви не знаєте, що це правда.

Мішель: [00:13:57] Його начальник сказав мені це.

Гейб: [00:13:58] Так, але що? Люди весь час брешуть.

Мішель: [00:14:00] Ні, це мій брат зробив би на 100 відсотків. Чому він брехав і казав, що я запропоную вам тут стажуватися, а ваш брат сказав ні? Бо чому б він запросив мене приїхати туди, подивитися моє портфоліо, побачити всю мою роботу та порадити? Чому він запропонує це зробити?

Гейб: [00:14:16] Якщо він збирався сказати вам ні, чому він взагалі це зробив?

Мішель: [00:14:17] Він просто давав мені поради. І він просто сказав, що хоче запропонувати мені стажування, і що він цілком зробить це за мене, але мій брат сказав, що ні.

Гейб: [00:14:25] Отже, ваш брат був начальником свого боса?

Мішель: [00:14:27] Мій брат сказав, що не приймати її на стажування.

Гейб: [00:14:31] Тоді чому він взагалі з вами розмовляв?

Мішель: [00:14:32] Тому що він хотів дати мені пораду.

Гейб: [00:14:34] Ви запитували свого брата про це?

Мішель: [00:14:36] Ні, я не хотів би починати бій.

Гейб: [00:14:39] Але, я тут якось відчуваю запах щура.

Мішель: [00:14:41] Ні, я не пахну тут пацюком. Очевидно, Гейб, ти не знаєш мого брата, якщо не віриш цій історії.

Гейб: [00:14:46] У ньому просто немає кільця правди.

Мішель: [00:14:47] Насправді, це дуже схоже на правду.

Гейб: [00:14:50] Гаразд. Скажімо, це цілком правда. Це 100 відсотків.

Мішель: [00:14:52] Гаразд.

Гейб: [00:14:52] Скажімо, це звучить правда?

Мішель: [00:14:54] Скажіть, це звучить правда? Це правда 100.

Гейб: [00:14:55] Правильно, це на 100 відсотків правда. Я згоден. Як давно це було? Скільки років?

Мішель: [00:15:00] Я вважаю, що мені було 22. Добре, це було вісім років тому.

Гейб: [00:15:04] Вісім років? Усім, Мішель Хаммер 30 років.

Мішель: [00:15:04] Ви сказали доросле життя, Гейб. Я виховував щось у своєму дорослому житті, і все. Отже, ти знаєш, це просто для того, щоб ти знав, ти щось сказав у моєму дорослому житті.

Гейб: [00:15:14] Не знаю. Я ні. Ви дуже засмучені цим.

Мішель: [00:15:17] Він не хотів, щоб я працював там, де він працював. Ви сказали, що там доросле життя чи ні.

Гейб: [00:15:25] Але ви продовжуєте це повторювати.

Мішель: [00:15:26] Також мій брат живе в Колумбії. Колумбія країна, а не коледж. Люди вже дуже змішувались.

Гейб: [00:15:31] Ви викинули брата з країни?

Мішель: [00:15:35] Я радий, що він пішов.

Гейб: [00:15:35] Гаразд.

Мішель: [00:15:38] Тим часом, ти знаєш, кого ніколи не запрошували до Колумбії, щоб приїхати до нього?

Гейб: [00:15:40] Я піду з вами.

Мішель: [00:15:41] Так.

Гейб: [00:15:42] Чи вважаєте ви, що вас ніколи не запрошували через те, що ви його ненавидите?

Мішель: [00:15:48] Він мене ніколи не запрошував.

Гейб: [00:15:48] Бо ти його ненавидиш.

Мішель: [00:15:50] Ну, він мене ніколи не запрошував.

Гейб: [00:15:51] Бо ти його ненавидиш.

Мішель: [00:15:52] Він ніколи не запрошував мене.

Гейб: [00:15:53] Ви запросили його до себе додому?

Мішель: [00:15:55] Він був у мене в квартирі. Він був там.

Гейб: [00:15:58] Ви засмучені цим, чи не так?

Мішель: [00:15:58] Ну, ми зупинимося на минулому, Габе.

Гейб: [00:16:00] Ви хочете мати стосунки зі своїм братом, чи не так?

Мішель: [00:16:03] Ми не ладимо.

Гейб: [00:16:05] Я не казав, чи ви ладите. Я сказав, ти хочеш порозумітися?

Мішель: [00:16:08] Я хочу, щоб він визнав, що він зробив.

Гейб: [00:16:13] Але чому ви хочете, щоб він визнав, що він зробив?

Мішель: [00:16:16] Тому що він діє настільки невинно.

Гейб: [00:16:17] Я справді серйозно.

Мішель: [00:16:19] Як погляд, він поводиться так, ніби нічого поганого не зробив. І тоді минуле - це минуле, і я повинен його ігнорувати.

Гейб: [00:16:24] Ось, що я кажу, ти думаєш про те, що сталося в дитинстві та в молодому віці. Багато. І це виховує. Ви явно незадоволені цим, а інші члени вашої родини знають, що ви цим незадоволені, і намагайтеся це виправити. Хоча, мабуть, погано. І я цілком згоден, що всі ці речі є правдою. Питання, яке я маю до вас, це єдине питання, на яке я хочу, щоб ви відповіли. Ви хочете, щоб він вибачився, бо хочете вибачення? Або ти хочеш, щоб він вибачився, бо сумуєш за братом і хочеш налагодити стосунки?

Мішель: [00:16:56] Так, я хотів би налагодити стосунки.

Гейб: [00:16:58] Добре, тоді скажи це. Скажіть, що причина, через яку ви так багато думаєте про це, полягає в тому, що вам сумно, що ви б’єтеся зі своїм братом.

Мішель: [00:17:05] У мене були друзі, які неодноразово зустрічалися з моїм братом і говорили мені, що твій брат є хуєм.

Гейб: [00:17:11] Так, він звучить як справжній хуй. Слухай -

Мішель: [00:17:13] Я просто кажу. Я просто кажу.

Гейб: [00:17:14] Я не кажу, що він не є. Ваш брат - хуй. Я кажу, що вам потрібно зрозуміти власну мотивацію, бо поки ви цього не зробите, я не думаю, що ви переборете це. І я думаю, що у багатьох наших слухачів є хтось у своєму житті, до якого вони так ставляться. Будь то друг, член родини, в деяких випадках це як батьки чи опікуни. Це хтось, хто допоміг їм виростити, або авторитет, і вони всі роздумують про цей день у день.І якщо вони не виправляють стосунків або не долають стосунків, це або надягає на них наручники, як на вас, тому що ви зараз про це думаєте, і це займає занадто багато вашого простору для якогось чувака навіть не живе в країні. А друге, вам просто потрібно відпустити це рішення і вирішити, привіт, ці стосунки не для мене, і перестати думати про це. Чесно кажучи, я не думаю, що щось із цього має щось спільне з шизофренією. Я не думаю, що це так. Це все пов’язано з тим, що знайомі стосунки нашої сім’ї - наші друзі, ось такі речі вас засмучують.

Мішель: [00:18:10] Я думаю, що це пов’язано з шизофренією - це той факт, що я подумаю про це, і я просто зішкреблю собі в голову, і вона повзе в глибокі темні глибини моєї голови, і я просто об'їжджай і кружляй і кружляй і кружляй

Гейб: [00:18:22] Ви хочете знати, хто мій старший брат? Ви хочете знати, хто це робить для мене? Ви хочете знати, хто закрадається мені в голову і просто обертається і обертається і ніколи не відпускає? Мій біологічний батько. Чувак мертвий. Він мертвий, і я думаю про нього точно так само, як ви думаєте про свого брата.

Мішель: [00:18:41] Справді?

Гейб: [00:18:41] Так, він мертвий. Він не може вибачитися. Він не може це компенсувати. Це кінець. Я переміг, бо не помер від алкоголізму.

Мішель: [00:18:49] Я можу зрозуміти, чому.

Гейб: [00:18:50] Чому ти ненавидів мене? Це все, про що я можу думати, чому він мене ненавидів? І тепер ти зробиш точно те саме, що я щойно зробив для тебе. Ви скажете: "Чувак, він не зненавидів тебе, він був хуй. Він був алкоголіком. Він кинув свою дитину ". Це рівень, який ми мучимо самі.

Мішель: [00:19:02] Однак я це розумію. Коли батьки обирають алкоголь перед дитиною. Я можу зрозуміти, чому дитина почувається дуже засмученим.

Гейб: [00:19:10] О, дивись, я не думаю, що він обрав алкоголь замість мене. Думаю, він обрав буквально все. Гадаю, він вибрав би, як листок, що дме над мною.

Мішель: [00:19:18] Іноді батько - це просто сперма.

Гейб: [00:19:20] Так. Ви знаєте, я закликаю свого донора сперми.

Мішель: [00:19:22] Так. Це іноді саме те, що є батьком.

Гейб: [00:19:25] Але це найбільша журба у мене, бо я дивуюсь, звідки він це знав? У той день, коли я народився, що я був розбитим і нікчемним? Звідки він знав, що ніхто інший не може зрозуміти?

Мішель: [00:19:37] Він цього не знав.

Гейб: [00:19:37] Але, я маю на увазі -

Мішель: [00:19:38] Він знав, що його зламали.

Гейб: [00:19:41] Він цього не знав. У нього було добре життя. Він був щасливий. Він добре помер.

Мішель: [00:19:44] Ні, він не був щасливий, він був алкоголіком.

Гейб: [00:19:46] Так, щасливий.

Мішель: [00:19:47] Ні, немає щасливих алкоголіків.

Гейб: [00:19:50] Ви знаєте, що все це самолікування іноді не грає. Я не думаю, що він взагалі займався самолікуванням. Я думаю, що він був просто хлопцем, який робив все, що хотів, і говорив все, що хотів, і поводився, проте. Він був просто незрілим.

Мішель: [00:20:00] Тоді він не був готовий бути татом.

Гейб: [00:20:03] Я маю на увазі, що він був дуже молодим. Моя мама завагітніла в середній школі, а він також був у середній школі.

Мішель: [00:20:07] Отже, це трохи покращує ситуацію.

Гейб: [00:20:08] Але він ніколи цього не компенсував. Я бачив його на смертному одрі. Він був у хоспісі. У нього була жовтяниця, очі жовтіли. Вони сказали, що мені залишилось жити менше двох тижнів. І я люблю: "Ти маєш щось сказати мені?" І він сказав: "Винна твоя мама".

Мішель: [00:20:23] Це він сказав?

Гейб: [00:20:23] Це майже те, що він сказав.

Мішель: [00:20:25] Він хуй.

Гейб: [00:20:26] О так.

Мішель: [00:20:26] Наче він хуй. Ваш біологічний тато, він хуй.

Гейб: [00:20:29] Але чому я не можу це пережити?

Мішель: [00:20:31] Тому що він твій тато.

Гейб: [00:20:33] Так, у мене є тато. Він живий. Він живе в штаті Теннессі. Він крутий.

Мішель: [00:20:35] Тому що він є частиною вас.

Гейб: [00:20:37] І я не намагаюся тут бути суворими, але він просто хлопець, який займався сексом з моєю мамою. Я ціную ДНК і все

Мішель: [00:20:45] Але якщо ви можете це сказати, то чому ви не можете це перебороти?

Гейб: [00:20:48] Саме так. І тому воно роздумує, тому що інтелектуальна частина Гейба Говарда думає -

Мішель: [00:20:54] То ти злишся на свою маму за обвалення цього чувака?

Гейб: [00:20:57] Ні. Ну, я маю на увазі, я злюся на маму за те, що вона подарувала мені життя, але це як цілий „інший епізод. Я не розумію, чому я мав народитися і чому я маю народитися розбитим і чому я тут.

Мішель: [00:21:08] Є причина, чому ви тут, і тут є мета, і вона є.

Гейб: [00:21:12] Я не вірю в це.

Мішель: [00:21:13] Мета. Я вважаю, що завжди є причина, чому ви тут.

Гейб: [00:21:17] Ви вірите у вейп-ручки.

Мішель: [00:21:20] Ви вірите в дієтичну колу. Можливо, існує всесвіт без дієтичного коксу.

Гейб: [00:21:23] Це означає.

Мішель: [00:21:24] Вас там немає. Це недалеко тут.

Гейб: [00:21:27] Це означає.

Мішель: [00:21:28] Ви тут, щоб випити дієтичну колу.

Гейб: [00:21:30] Мішель, серйозно. Серйозно, ніщо з цього не служить жодному з нас, то чому ми це робимо?

Мішель: [00:21:36] Тому що це не зникає.

Гейб: [00:21:39] І чому це не зникає?

Мішель: [00:21:40] Я не знаю, чому це не зникає.

Гейб: [00:21:42] Саме так. Судячи з наших електронних листів, у багатьох наших слухачів є така проблема, коли у них просто є така річ, яку вони просто не можуть подолати. І якщо вони нічого не дізналися, слухаючи це шоу, це означає, що вони не самі. У багатьох людей є такі речі, які вони просто не можуть пережити, і я думаю, що хтось, хто слухає мене і вас протягом останніх 20 хвилин, міг би подумати, вау, це двоє мають пережити це, оскільки це не служить їм жодним чином.

Мішель: [00:22:05] Трохи. Вам не здається?

Гейб: [00:22:06] Але ми не відпускаємо це. Я сподіваюся, що, можливо, вони нас слухають, і вони усвідомлюють, як це корисно просто не перебивати, і вони думають, нічого собі, я не хочу бути схожими на них, і вони відпускають свій гнів і те, на що вони просто роздумують і не може пережити. Але я підозрюю, що багато людей збираються затриматися на цій журбі, і я сподіваюся, що вони знайдуть якийсь спосіб її мінімізувати, тому що наприкінці дня Мішель ми її мінімізували. Це не впливає на нас так само, як зараз. Це було, мабуть, 10 років тому. Чи вважаєте ви, що думаєте про це зараз менше, ніж п'ять років тому?

Мішель: [00:22:44] О, безумовно, набагато менше.

Гейб: [00:22:45] Отже, насправді є якась мудрість, яка вчасно зцілює всі рани.

Мішель: [00:22:49] І ви знаєте, що живете в іншій країні.

Гейб: [00:22:52] Тож мені довелося вбити свого біологічного батька. Вам довелося відправити брата в іншу країну, і тепер раптом нам стає краще. Це чудово. Це, безумовно, дієва порада. Усі раді, що слухають цей епізод біполярного шизофренічного подкасту, оскільки тепер вони можуть перемогти власні журнальства смертю та депортацією.

Мішель: [00:23:15] Так.

Гейб: [00:23:16] Не кожен епізод може бути переможцем, пані та панове, але ми сподіваємось, ви щось з цього витягнули. Дякуємо, що налаштувались на цей серіал "Біполярний", "Шизофренік" та "Подкаст". Не забудьте заскочити до store.PsychCentra.com, залишилося кілька сорочок. Це останній раз. Буквально востаннє ми коли-небудь виставляли сорочки “Визначимо нормальних” на цьому шоу. Отже, якщо ви звикли бачити його, зараз саме час. Дякую всім. Будь ласка, сподобайтеся нам скрізь, і ми побачимось наступного разу.

Мішель: [00:23:45] Він хуй!

Диктор: [00:23:50] Ви слухали біполярний шизофренічний підкаст. Якщо ви любите цей епізод, не тримайте його в собі, перейдіть до iTunes або улюбленого додатку для подкастів, щоб підписатися та переглянути відгук про роботу з Гейбом, перейдіть на GabeHoward.com. Щоб попрацювати з Мішель, перейдіть до Schizophrenic.NYC. Безкоштовні ресурси для психічного здоров’я та групи підтримки в Інтернеті. Перейдіть на офіційний веб-сайт .com Show .com/bsp, і ви можете надіслати нам електронного листа за адресою [email protected]. Дякуємо, що ви слухаєте та широко ділитесь.

Зустріньте своїх двополярних та шизофренічних господарів

У GABE HOWARD було офіційно діагностовано біполярні та тривожні розлади після потрапляння до психіатричної лікарні в 2003 році. Зараз, одужавши, Гейб є видатним активістом психічного здоров'я та ведучим нагородженого подкасту Psych Central Show. Він також є нагородженим письменником і оратором, який подорожує по країні, щоб поділитися жартівливою, проте освітньою історією свого біполярного життя. Щоб співпрацювати з Гейбом, відвідайте gabehoward.com.

У МІШЕЛЬ ХАММЕР офіційно діагностовано шизофренію у 22 роки, але неправильно діагностовано біполярний розлад у 18 років. Мішель - нагороджений захисник психічного здоров’я, про який писали в пресі по всьому світу. У травні 2015 року Мішель заснувала компанію Schizophrenic.NYC, лінію одягу для психічного здоров'я, з метою зменшення стигми, розпочавши розмови про психічне здоров'я. Вона твердо вірить, що впевненість може привести вас куди завгодно. Щоб співпрацювати з Мішель, відвідайте Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->