Подкаст: химерні запитання, які задавали психіатри та терапевти

Серед багатьох американців існує припущення, що лікарі дуже дивовижні і завжди знають, про що говорять. Психіатри працюють з психічно хворими, так вони і є звичайно розумніші за своїх пацієнтів. Тому що, зрештою, їхні пацієнти «божевільні». Правда?

У цьому епізоді наші господарі постійно обговорюють те, що психіатри та терапевти не відповідали ажіотажу чи стереотипу.

ПОДПИСАТИСЯ І ОГЛЯД

“Терапевти та психіатри. . . Вони не все знають ".
- Гейб Говард

Основні моменти з епізоду «Питання психіатрів та терапевтів»

[1:00] Що найдивніше, що коли-небудь говорив психіатр Мішель про її хворобу?

[6:00] Що найдивніше, що коли-небудь говорив терапевт Гейбу про його хворобу?

[17:00] Першим психіатром Мішель був. . . не чудово.

[19:30] Одного разу Гейб мав юридичну проблему з терапевтом.

[26:30] Що робити, якщо ви маєте справу з поганим психіатром та / або терапевтом.

Створена комп’ютером стенограма для шоу «Химерні запитання, які задавали психіатри та терапевти»

Примітка редактора:Зверніть увагу, що ця стенограма створена комп’ютером, і тому може містити неточності та граматичні помилки. Дякую.

Оповідач: [00:00:09] З причин, які повністю уникають усіх причетних. Ви слухаєте "Біполярний", "Шизофренічний" та "Подкаст". Ось ваші господарі, beейб Говард та Мішель Хаммер. Дякуємо за налаштування на біполярний, шизофренічний та подкаст.

Гейб: [00:00:21] Я Гейб, біполярний.

Мішель: [00:00:23] Я Мішель, шизофренічка.

Гейб: [00:00:24] І ми тут, щоб поговорити про це. Добре дивне лайно, яке лікарі говорили нам про нашу психічну хворобу, і для уточнення маємо на увазі психіатрів, терапевтів, психологів, лікарів швидкої допомоги, соціальних працівників, лікарів загальної практики, дивну даму з невідкладної допомоги. Ми охоплюємо весь медичний персонал. Мішель!

Мішель: [00:00:50] Так.

Гейб: [00:00:50] Що найдивніше, що лікар сказав вам про шизофренію?

Мішель: [00:00:56] Найдивніше про шизофренію, про що лікарі коли-небудь запитували мене? Ну, я ... до того, як мені офіційно поставили діагноз шизофренія. Але я знав, що хворий на шизофренію. Тож це було просто на кшталт спроби приїхати до психіатра. Був терапевт, з яким я розмовляв, і я просто сидів там, насправді не розмовляючи і просто кажучи, що я не можу зосередитися. Я ніби бачив речі. Такі речі.

Але я знав, що хворий на шизофренію. Тож це було просто на кшталт спроби приїхати до психіатра. Був терапевт, з яким я розмовляв, і я просто сидів там, насправді не розмовляючи і просто кажучи, що я не можу зосередитися. Я ніби бачив речі. Такі речі.

Мішель: [00:01:19] І я просто лежав там, і вона сказала мені: "ти знаєш, що ти поводишся не так, як жінка, якою ти маєш бути привабливою".

Гейб: [00:01:28] Що.

Мішель: [00:01:29] Так.

Гейб: [00:01:30] Як ви думаєте, які діагностичні критерії чекають, чекають.

Гейб: [00:01:34] Це справжня історія.

Мішель: [00:01:35] Це справжня історія. Вона сказала мені кілька разів, кілька разів, сказала це мені. Ви поводитеся не так, як повинна поводитися жінка вашої привабливості.

Гейб: [00:01:45] Оскільки у вас було так багато впевненості, що вона просто зрозуміла, що тому, що ви такий потворний, вам просто слід бути більше.

Мішель: [00:01:50] Ні. Це було так, ніби це було як No your. Це було схоже майже на те, що ти занадто симпатичний, щоб поводитися так дивно.

Гейб: [00:01:58] Ви впевнені, саме туди вона йшла.

Мішель: [00:01:59] Я думаю, саме тут вона збиралася з цим.

Гейб: [00:02:01] Ви просто припускаєте, що вона називала вас гарненькою, на яку вона не була схожа.

Мішель: [00:02:04] Вона називала мене привабливою.

Гейб: [00:02:06] Дійсно. Я згоден. Я вам важко.

Мішель: [00:02:08] Ви справді є.

Гейб: [00:02:09] Думайте, що є. Знову ми намагаємось дослідити речі з усіх боків.

Гейб: [00:02:16] Як ви думаєте, якою була мета її запитання?

Мішель: [00:02:20] Це не питання, це заява.

Гейб: [00:02:22] Якою, на вашу думку, була мета цього твердження.

Мішель: [00:02:25] Все, що мені здавалося, було добре. Вона вважає, що я гарний на вигляд і що я поводжуся не нормально.

Гейб: Так, ти бачишся з працівником психічного здоров’я.

Мішель: [00:02:33] Але я не розумію.

Мішель: [00:02:34] Я не знаю, що було негарно з цим. Ну що, якби я був надзвичайно потворним, тоді вона сказала б, що ти просто не поводишся правильно.

Мішель: [00:02:41] Вона б не додала цієї привабливості. Яке відношення привабливість має до психічного здоров’я, психічних захворювань та шизофренії. Яке відношення має привабливість до цієї ідеї?

Мішель: [00:02:52] Я просто не мав сенсу для мене привабливості та поведінки певним чином. Що що.

Гейб: [00:03:00] Я повністю згоден.

Гейб: [00:03:01] І це справді найдивніше, що вас коли-небудь запитували.

Мішель: [00:03:04] Те, що я зараз можу згадати, це просто найдивніше, що мені хто-небудь говорив. Ще одна річ, яку мені сказала ця жінка, - це те, що будь-який хлопець чи дівчина коли-небудь говорив тобі, що вони тебе люблять.

Гейб: [00:03:18] Тепер я можу триматися.

Гейб: [00:03:20] Я думаю, що це дивне питання на перший погляд, але що воно може мати деякі діагностичні критерії. Я маю на увазі, як ти ставишся до себе. Чи були ви в стабільних стосунках. Є гарне подальше запитання, як ти почувався, коли хтось сказав тобі це. Оскільки одного разу у мене запитали терапевта, який із них я зробив, я цілком визнаю, що на той момент я вважав це дивним, запитав мене, чи батьки говорили мені, що вони мене люблять. І я думав, так, вони мені це постійно говорять. І я подумав, що це справді дивне питання. Але через роки я дізнався, що якби я був таким, як ніхто, батьки мене ненавидять, це було б хорошим свідченням мого домашнього життя чи, можливо, якоїсь іншої боротьби, з якою я йду. Я думаю, це трохи дивно в цілому, що ви знаєте, чи були ви коли-небудь у таких романтичних стосунках, але. Це. Це може бути одне з тих дивних питань, які можуть мати певне значення.

Мішель: [00:04:10] Це може мати певне значення, але це справді дивно. Мабуть, якщо я поводжуся не так, як повинна поводитися дівчина, яка має мою привабливість, то, мабуть, я не ти, знаєш, ніхто мені не каже, що вони мене теж люблять.

Гейб: [00:04:21] Просто з цікавості Мішель.

Мішель: [00:04:22] Так.

Гейб: [00:04:23] Чи відчуваєте ви, що поводитеся належним чином для жінки своєї привабливості.

Мішель: [00:04:27] На що повинна поводитися жінка моєї привабливості?

Гейб: [00:04:31] О, я бачу, що ти там зробив. Ні, насправді ні. Що.

Гейб: [00:04:36] Я поняття не маю. Це просто горіхи. Це горіхи.

Мішель: [00:04:40] Визначте, знайдіть мені це в медичному журналі про рівні привабливості та особистості.

Гейб: [00:04:47] Ну, це, мабуть, існує. Наш зовнішній вигляд визначає типи роботи, яку ми отримуємо, тип охорони здоров’я, який ми отримуємо там, де живемо, рівень нашого успіху.

Мішель: [00:04:56] Вибачте, Денні ДеВіто цілком успішний, незважаючи на його зовнішній вигляд.

Гейб: [00:05:01] Так. І так само як Стів Бушемі. Але треба визнати, що більшість провідних чоловіків Голлівуду не схожі на Стіва Бушемі та Денні ДеВіто.

Мішель: [00:05:15] Це правда. Це правда. Але я кажу, що для жінки в Голлівуді вони зазвичай повинні бути набагато гарячішими. Як і всі ці ситкоми, ви знаєте, що це гаряча дружина та потворний чоловік.

Гейб: [00:05:24] О так. Ага. Це дало мені надію в дитинстві. Я не збираюся брехати, тому що я був схожий на потворного підлітка-підлітка, увімкнув би телевізор і був би так, ніби зі мною все буде добре.

Гейб: [00:05:33] Ви отримаєте Лізу Реміні.

Гейб: [00:05:34] Повністю. Це Лайя?

Мішель: [00:05:37] Це була Лія, це Лія!

Гейб: [00:05:39] О, це Лія. Дійсно. Ой вибачте вибачте вибачте Лія Реміні. Ми забули ваше ім'я.

Гейб: [00:05:44] Зараз вона крута, покинувши саєнтологію.

Мішель: [00:05:47] Добре їй. Добре їй.

Гейб: [00:05:49] Вона справді повернулася до Кевіна Джеймса на сезон шоу, яке було скасовано, оскільки виявляється, ви не можете переробити своє шоу з іншою назвою через 20 років, де вони допустили помилку, щойно повернули те саме шоу через 20 років.

Гейб: [00:06:06] Так, я не знаю.

Мішель: [00:06:07] Гаразд Що найдивніше, що вас коли-небудь запитували?

Гейб: [00:06:11] Мене запитували багато дуже дивних речей, які, як я зараз зрозумів, мають велику внутрішню цінність. як ви знаєте одну з речей, коли ми картографували шоу, ми говорили про те, як усі наші лікарі запитували нас про наші мастурбаційні звички і як це насправді бентежить, і ми не збираємося витрачати на це багато часу. Але я завжди думав, що це, відверто, найдивніше питання. Ви мастурбуєте? Скільки часу це займає у вас? Боже мій, чому вони мене про це запитують? Але, звичайно, сексуальні побічні ефекти ліків такі, як вони є. Це насправді дуже гарне запитання для психіатра. Насправді важливо, що причина номер один у тому, що люди перестають приймати ліки, тому спрямовуватися на цю криву і обговорювати їх насправді добре. Але я не збираюся брехати. Коли мені було 25 років, я сидів у кабінеті лікаря перед 60-річним чоловіком, який сидів на передчутті, і він був схожий на "Чи ти мастурбуєш". Як і вся моя католицька провина, просто прилила до мого тіла. І ти знаєш, що я це роблю. І я відповів і відповів чесно, бо так ви отримуєте хороший догляд.

Гейб: [00:07:15] Отже, це гарне запитання. Але, безумовно, дивний, але це історія, якою я хочу поділитися. Це не найдивніше.

Гейб: [00:07:21] Це найбільш образливе, що коли-небудь траплялося зі мною на терапії, і це мене турбує донині.

Мішель: [00:07:28] Я не можу дочекатися, щоб почути це.

Гейб: [00:07:30] Був період часу, коли я ще не зовсім одужав, але я, звичайно, був не таким хворим, як на початку. Тому я завжди кажу, що мені пройшло чотири роки від діагностики до одужання, яке я визначаю як витрачаючи більше часу на життя, ніж витрачаючи на біполярний розлад. Тож, мабуть, приблизно три три з половиною роки у мене було досить добре, там було не зовсім добре, але дуже близько, і я працював з терапевтом, щоб ви знали, які мої подальші кроки. Як виглядає життя після боротьби з біполярним розладом.

Гейб: [00:08:03] І я сказав, що ви знаєте, що я хотів би бути публічним спікером. І він сказав, чому ви хочете бути публічним спікером?

Гейб: [00:08:12] І я сказав, що людина в історії, якою я справді найбільше захоплююсь і багато читаю і вивчаю, - це доктор Мартін Лютер Кінг Джуніор.

Гейб: [00:08:22] Мені він дуже подобається, бо він змінив спосіб сприйняття людьми речей, які в основному, використовуючи його слова, пояснював речі людям так, щоб люди могли зрозуміти. Я не пережив руху за громадянські права, я не народився до 1976 року, тому я читаю все це назад, але я спостерігаю за його виступами, і я просто думаю, що він приймає дуже складну проблему соціальної структури і зробив так, щоб люди можуть зрозуміти це, і люди пішли за ним, і вони поважали це. І я хотів бути схожим на нього. Я дійсно хочу, щоб до цього дня був схожий на нього, і я сказав, що хочу бути публічним оратором так само, як доктор Кінг. І я пишався, що це те, чого я хотів. Це була моя мрія. І він подивився на мене і сказав, що це грандіозність. Вам потрібно поговорити зі своїм психіатром. Вам потрібно це лікувати. Ви ніколи не будете такими добрими, як доктор Кінг.

Мішель: [00:09:16] Ого.

Гейб: [00:09:17] І я сказав Ні, ні, ні, я, я не кажу, що я такий добрий, як доктор Кінг, або що я буду таким, яким я є, я просто кажу, що я хочу кар'єру, як доктор Кінг, я просто витягаю відому людину з дупи, щоб пояснити це, або когось, на кого я розраховую, тому що якби я сказав, привіт, я хочу бути публічним спікером, як Джон Доу, ти сказав би Хто такий Джон Доу. Я не кажу, що я думаю, що я такий добрий, як доктор Кінг, або я буду таким хорошим, як доктор Кінг, я кажу, що це як моя мрія. Моя мета.

Гейб: [00:09:46] І він схожий на те, що вам потрібно розуміти, що такий спосіб мислення може лише нашкодити вам.

Гейб: [00:09:51] Вам потрібно зрозуміти свої обмеження як людини, яка живе з біполярним розладом, і ви не можете зробити це, оскільки він є одним з найбільших ораторів нашого часу, і ви згадуєте своє ім'я на одному диханні з ним, чи не так.

Гейб: [00:10:04] Це просто психічна хвороба.

Мішель: [00:10:08] Цікаво. Просто психічні захворювання - ось у чому різниця.

Гейб: [00:10:12] І я сказав: Дивись, ти ніколи не чув, щоб я говорив. Звідки ти знаєш. Можливо, я вже такий хороший, як він. Я не думаю, тому що я жахливий, але насправді я не можу, я не можу прагнути бути таким добрим, як найкращий. Як і кожна людина, коли, сідаючи у обрану кар’єру, вони не повинні шукати когось найкращого і прагнути бути таким добрим. Те, що ти прагнеш бути найкращим як найкращий, не означає, що ти думаєш, що ти такий. кожен баскетболіст-новачок, коли грав Майкл Джордан. Вони дуже працювали, щоб бути такими добрими, як Майкл Джордан.

Гейб: [00:10:45] Ніхто не вдарився, але хтось врешті-решт. Шапки від Леброна.

Гейб: [00:10:50] Але є різниця між бажанням бути такими ж добрими, як хтось, і бредовим мисленням, яким ти є. Я жодного разу не сказав, що вже такий хороший, як доктор Кінг. Я все ще не кажу цього, і я фантастичний публічний спікер. Я дійсно наполегливо працюю, щоб бути хорошим оратором, і я прагну щодня бути кращим оратором. Але я ніколи не сказав би, що я такий добрий, як доктор Кінг. Це не я повинен вирішувати. Це вирішувати аудиторії.

Мішель: [00:11:19] Це правда.

Мішель: [00:11:20] Це для аудиторії. Це те, наскільки вам подобається торкатися їх серед аудиторії. Непогано на дотик Не на дотик погано

Мішель: [00:11:28] Я про це, але як. Це те, що вони дізнаються з того, що ви говорите, і наскільки це потужне. Якщо люди звернуть увагу. Якщо ви берете участь у всьому цьому. Пам’ятаю, коли я сказав своєму лікарю, що хочу бути публічним спікером, я сказав, що хочу бути таким же добрим, як Обама. І він якось сказав мені, що це дуже хтось, на кого можна подивитися, так, я знаю, що у нього було багато. Він сказав, що у нього є великий досвід і він має допомогу у своїх виступах, але ви прагнете бути такими ж добрими, як Обама.

Мішель: [00:11:56] Це буде складним завданням, але, мабуть, я поглядаю на хорошу людину.

Гейб: [00:12:00] Ось і це все, що я справді хотів, і що мене насправді найбільше турбувало, це для мене було якось викинутою заявою. Я просто шукав приклад когось, чию кар'єру я хочу наслідувати.

Мішель: [00:12:11] Ви шукали підбадьорення. Я справді був. Він просто закрив вас. Ага. Ви позбулися цього хлопця?

Гейб: [00:12:17] Так. Добре. Так. Добре. Але це все ж зайняло пару тижнів. Я маю на увазі, що я пройшов ще пару сесій, і я знову про це повідомив, бо хотів закрити. Я подумав, що, можливо, він неправильно зрозумів. Тож через пару тижнів у мене було чергове побачення, і я сказав, що ви знаєте, що я хочу поговорити про цю справу з доктором Кінгом.

Гейб: [00:12:35] І він повторив, що запитав мене, чи не говорив я зі своїм лікарем про свої грандіозні думки. Якби я був гіпоманічним і що б я не говорив, він би з цього не зійшов. Він справді вірив, що найкраща допомога для Гейба Говарда на той час - це переконатися, що я розумію, що бажання бути хорошим оратором і бажання бути таким же добрим, як один з найкращих публічних ораторів в історії, є прикладом грандіозності та Я просто не сказав, що був. Я сказав, що хочу, щоб це було, і я готовий взяти на себе всю роботу. Я все ще готовий докласти всіх зусиль, але, слухайте, у мене є мрія про ясність. Я не розумію, чому ми не можемо вчитися у людей над нами. Ви знаєте, люди говорять про те, як ми не вчимось з історії, а історія приречена повторюватися.

Гейб: [00:13:27] І я заходжу і сідаю, і кажу, що вивчаю історію, поважаю людей, які прийшли до мене. Я дізнаюся про людей, які прийшли до мене, і я справді поважаю це. Доктор Кінг був ненасильницьким. Я дуже поважаю це. Доктор Кінг не дратував своїх ворогів. Я поважаю, що доктор Кінг не називав людей. Я поважаю, що доктор Кінг з великим особистим ризиком висловив свої фінанси, своє особисте життя і, зрештою, свою безпеку, що, я не вважаю, що наша справа є очевидно такою ж небезпечною.

Мішель: [00:14:01] Але я маю на увазі так. Ви робите все, що можете, щоб стати кращим оратором. Я маю на увазі одного разу, коли ми говорили, ви сказали, що навіть спостерігаєте, як говорять проповідники.

Гейб: [00:14:09] Хочу. Так, я дуже добре справляюсь з атеїстом.

Мішель: [00:14:11] Так, тому що я був, мабуть, я дивився телевізор, як телевізор, який майже не має жодних каналів.

Мішель: [00:14:17] Я застряг, спостерігаючи, як проповідник говорить, і я був схожий на о, подивись цього проповідника. Він чудовий.

Мішель: [00:14:23] І я вам про це говорив, а ви як О, так, я не був проповідником, тому що весь час просто те, як вони це роблять, як вони, як вони наказують аудиторії, як вони розповідають таку історію, як я " не я не слухаю проповідників ніколи, бо я єврей. Слухаючи розмову цього хлопця. Я був як нічого собі, що його аудиторія захоплена історією, яку він розповідає. Я хочу мати можливість захопити таку аудиторію.

Гейб: [00:14:48] Так.

Мішель: [00:14:48] Це не грандіозність. Ні, це я хочу бачити так добре і намагаюся зрозуміти, що зробила ця людина, щоб мати можливість так добре керувати кімнатою.

Гейб: [00:14:57] Правильно. Правильно. Ага. І подивіться на терапевтів, вони не все знають. Якщо ви підете до терапевта, і він скаже вам щось, що не в порядку. Перше, що ви абсолютно повинні зробити, це поговорити з ними про це. Ви не повинні просто припускати, що непорозуміння - це тоді мудак. Я повернувся і обговорив це з ним, і він подвоївся. І тоді я зрозумів, що мені потрібен новий терапевт. Але я зробив усе, що міг. Я сказав, що між цими двома зустрічами було два тижні, тому я дозволив пилу осісти. Я заспокоївся, розмовляв з іншими людьми про це. Я розмовляв зі своїми друзями. Мені здається, ти знаєш, цей хлопець сказав мені X, і саме тому я це зробив, бо вони мене заохочували, як, мабуть, ти неправильно це зрозумів. Це звучить не так, beейб. І вони не говорили, що це підло. Вони говорять про це, оскільки непорозуміння трапляються постійно. У них непорозуміння трапляються постійно.

Гейб: [00:15:41] Тож я повернувся і спробував поговорити з ним, але він чітко усвідомлював, що я ніколи не буду публічним оратором.

Мішель: [00:15:50] Гм, він може це смоктати.

Гейб: [00:15:51] Так, так, так. Кожного разу, коли я виходжу на сцену, іноді думаю про нього, і це викликає у мене посмішку.

Гейб: [00:15:58] Пам'ятайте, ці дві тисячі людей дали мені бурхливі овації.

Мішель: [00:16:02] Так, так, так. Ви повинні надіслати йому відео про це.

Гейб: [00:16:05] Боже, як би я його не мав.

Мішель: [00:16:08] Давайте зробимо паузу і послухаємо рекламний ролик.

Гейб: [00:16:10] Ми негайно повернемося.

Оповідач: [00:16:13] Цей епізод фінансується більш безпечним зручним та доступним онлайн-консультуванням. Усі консультанти є ліцензованими акредитованими професіоналами. Все, чим ви ділитесь, є конфіденційним. Заплануйте безпечне відео- чи телефонне спілкування, а також чат та текстові повідомлення з терапевтом, коли ви відчуєте, що це потрібно. Місяць терапії в Інтернеті часто коштує менше, ніж один традиційний сеанс очей. Зайдіть на веб-сторінку betterhelp.com/ і випробуйте сім днів безкоштовної терапії, щоб перевірити, чи підходить вам онлайн-консультування. Betterhelp.com/.

Мішель: [00:16:44] І ми повернулися.

Гейб: [00:16:45] Мішель, які ще дивні речі вам говорили лікарі. Що таке лікарі лікувального закладу психічного здоров'я люди загальної практики просто будь-хто, крім вашої мами. Давайте залишимо вашу маму поза цим епізодом.

Мішель: [00:16:56] Перший психіатр, якого я побачив, коли мені було 18 років, перший тиждень вона дала мені рецепт на ліки. А потім, коли я з’явився наступного тижня, вона говорила про те, щоб дати мені більше зразків ліків. Я добре сказав, ні, ви прописали мені рецепт минулого тижня, і вона йде, о, я дав вам сценарій минулого тижня. Що я тобі дав.

Гейб: [00:17:18] Вона навіть не знала?

Мішель: [00:17:18] Вона навіть знала, що повинна виписати мені рецепт, і не знала ліків. Вона подарувала його мені. Які ліки вона мені навіть призначила.

Гейб: [00:17:26] Отже, ви відвідували лікаря, він не знав, на яких ліках ви.

Мішель: [00:17:29] Або що вона навіть виписала мені рецепт.

Гейб: [00:17:31] Я маю на увазі, що це чудова медична допомога правильно.

Мішель: [00:17:33] Так. Прямо тут.

Гейб: [00:17:33] Як ви це почувались?

Мішель: [00:17:36] Змусив мене відчувати, ніби вона не піклується про мене. Вона нічого не робила в моїх інтересах. І після цілого провалу моєї історії про поліцейських, який ви, можливо, чули, і в попередньому епізоді її звільнили.

Гейб: [00:17:48] Ого!

Мішель: [00:17:49] Так.

Гейб: [00:17:49] Ми всі знаємо, що не дуже хороший догляд. Я не думаю, що хтось слухає, це як О, коли ваш лікар не знає, на яких ліках ви отримуєте хороший догляд. Ми всі знаємо, що це означає не отримувати належної допомоги, і неважливо, психіатричний це чи будь-який простір для здоров’я. Якщо ваш лікар не знає, що вам прописують, це досить сумно. Але вам 18 років.

Мішель: [00:18:07] Перші медичні препарати, в яких я коли-небудь був.

Гейб: [00:18:09] Перші лікарські препарати, які ви коли-небудь приймали, лікар дуже кавалерний.

Мішель: [00:18:11] Так.

Гейб: [00:18:12] Як це вас повернуло до отримання медичної допомоги.

Мішель: [00:18:16] Так, тому що мені також ніколи не казали, що ліки можуть зробити вас більш засмученими. Тож я брав його, а потім припиняв приймати, а потім брав, а потім припиняв приймати. І це ніколи не йшло добре, тому що я думав, що я прийму ліки. Я буду почуватись щасливим, що мені стане краще.

Мішель: [00:18:32] Не спрацювало, оскільки мені поставили діагноз: біполярний, що, як ми знаємо зараз, є неправильним. Тож я спочатку був на неправильних ліках. Тож, коли вона запитала мене, як у мене справи, я був нещасним, але більше не бігав, як маніяк. Мені здавалося, я гадаю, я добре, я добре, я думаю. Але подібно до того, як вона, психіатр, мала помітити, що я кажу так, мабуть, я щаслива. Я наче я добре.

Мішель: [00:18:53] Вам не здається, що психіатр помітив би, що це не приклад щасливої ​​поведінки?

Гейб: [00:18:59] Ви знаєте, що мене там не було, але.

Мішель: [00:19:02] Але якби я був таким, як я почуваюся зараз чудово, я люблю ці ліки! на відміну від I, ти знаєш, я думаю, я почуваюся добре.

Мішель: [00:19:11] Так, я почуваюся добре. Ага. Я маю на увазі так, так, я знаю добре.

Гейб: [00:19:16] Так, ти здавався дуже схожим на квартиру.

Мішель: [00:19:18] І скажіть, це те, що повинен помітити про вас лікар, коли ви ходите на ці речі, а вона, очевидно, не робила свою роботу належним чином.

Мішель: [00:19:28] Гейб скажи мені ще одну смішну річ: лікар, терапевт, терапевт, психіатр, будь-хто, що б тобі не сказали.

Гейб: [00:19:37] Ти, на жаль, знаєш, що у мене є, у мене є такий, що стосувався псевдо позову, і я повинен бути дуже дуже обережним, щоб не наводити багато деталей, але суть, яку я хочу обговорити, коли бачила Терапевт і терапевт почали робити якісь дивні речі, такі як деякі речі, які не в порядку, і я сказав людям навколо себе, сказав кільком своїм друзям, що це відбувається, і вони мені не повірили. І я сказав, що це відбувається, і він робить ці речі, і вони схожі на Ні, ми вам не віримо. І я просто наполягав на тому, що це відбувається, і ніхто мені ніхто не повірить. І врешті-решт, після кількох тижнів цього я кидаю, кидаю терапевта. Я сказав, що більше не їду до нього, і перейшов на інший терапевт, і мені довелося починати програму спочатку, і це було якось безладно, а потім проходить рік. І люди злились на мене за те, що я кинув. Вони сказали мені, що я поводився безвідповідально, що терапевти не поводяться так, що така поведінка є незаконною і що цього ніколи не станеться. І все це було в моїй голові, і це було лише частиною моїх параноїчних марень, і я так розпачувався про допомогу, і тепер я кинув цю чудову терапевтку, і вони, вони мене справді соромили.

Гейб: [00:20:44] Це було інтенсивно. Швидко перемотуйтеся приблизно на півтора року, щоб отримати або взяти. А я сиджу на роботі, а він дзвонить моєму начальнику. щойно взяв слухавку і він зателефонував моєму начальнику. Тому він каже, що у нього є клієнт, і він не буде називати ім’я клієнта, але цей клієнт повідомив, що я вдарив її, що я був, я її просив, і це недоречно, оскільки вона знаходиться в такому вразливому місці. Я хочу чітко зрозуміти кілька речей швидко. На той момент, коли я був самотнім, ця жінка була набагато старшою за повноліття. Вона була, їй було близько 20 років, і трьох це ніколи не сталося. Я ніколи не просив цю жінку вийти. Я не Я ніколи не просив її, ніколи не фліртував з нею, ніколи не бив по ній. У жодному разі.

Мішель: [00:21:38] Ні, ні, ні підморгування, ні масаж.

Гейб: [00:21:39] Ні, ні підморгування, ні масаж, нічого. Вона була, була волонтером в організації, в якій я працював. Причиною того, що я кажу, що ми обидва були дорослими і що ми обоє були самотніми, є те, що навіть якби я попросив її, тут немає злочину. Ви не дзвоните начальнику, щоб повідомити їх про гіперсексуальність, бо вони попросили одну жінку.

Гейб: [00:22:00] Але той факт, що цього ніколи не сталося, був ще гіршим.

Гейб: [00:22:05] І він сказав, що я хочу, щоб ви знали, що я знаю давню історію Гейба про неадекватну сексуальну поведінку, і я, чесно кажучи, маю довгу історію про неадекватну сексуальну поведінку.

Мішель: [00:22:17] Терапевт сказав це вашому начальнику.

Гейб: [00:22:19] Так.

Мішель: [00:22:19] Хіба це не порушення договору.

Гейб: [00:22:21] Я це так я бачив. Так. Тож мій начальник, звичайно, прийшов до мене і сказав, що я отримую звіти про це. Чи знаєте ви щось про це. І я сказав, що сказав, що не просив нікого, хто має справу з нашим робочим місцем, як ніхто. Насправді я справді наполовину з колишньою дівчиною. Це був дивний час, коли я сказав, так що я поняття не маю. І вона сказала: Добре, я збираюся стежити за ситуацією. Через кілька днів надійшов лист від людини, яка весь час перераховувала, що я змушував її почуватись незручно, і мені дозволяли побачити лист, і це був такий хокум. Це було схоже на те, що ти знаєш, що він змусив мене почувати себе незручно, бо він писав мені вдома. Коли я сказав йому, що не маю поїздки, він запропонував мені поїхати. Те, що справді траплялося. А потім вона продовжила пояснювати, що вона просто перебуває у дуже вразливому місці і що вона не хоче, щоб ця увага була приділена чоловікам. Слухай. Це повністю її проблема, і будь-який хороший терапевт сказав би: подивіться, якщо чоловік просить вас, вам потрібно сказати йому „ні”.

Гейб: [00:23:33] Якщо чоловік не поважає ваших кордонів, вам потрібно повідомити його, інакше він міг сказати: дивіться, ви доброволець організації. Він координатор волонтерів. Його робота слідкувати за вами. Отже, ви неправильно читаєте ситуацію. Будь-хто з них був би доречнішим за нього, коли він взяв слухавку і намагався мене звільнити з роботи.

Мішель: [00:23:49] Я не можу.

Гейб: [00:23:51] Він закінчив дзвінок до мого боса з тим, що вам потрібно переглянути його роботу.

Мішель: [00:23:57] О, мав би.

Мішель: [00:24:00] Боже мій, я навіть не уявляю, що б я зробив.

Гейб: [00:24:02] Я негайно найняв адвоката. Хороший день.

Мішель: [00:24:04] Ти розумний Гейб, бо я б хотів. Я не можу сказати це вголос.

Гейб: [00:24:07] Я найняв адвоката і подав скаргу як до його шефа, так і до комісії з питань етики. Це засвідчувало б соціальних працівників. Я негайно подав скарги. Колегія етики прийшла через соціального працівника. Етична комісія повернулася і сказала, що він не порушував жодних законів, оскільки мав обов'язок попереджати. Я менеджер-волонтер у благодійних організаціях.

Гейб: [00:24:31] І він мав обов'язок попередити обов'язок попередити.

Мішель: [00:24:34] Він передав вашу особисту інформацію вашому босові.

Гейб: [00:24:37] Так. Так, комісія з питань етики сказала, що це нормально, і вони закривають справу.

Гейб: [00:24:41] Я повернувся, адвокат отримав заяву, що це більше ніколи не повториться і що ми більше ніколи не будемо про це говорити, тому я дуже чітко не використовую імен змінив стать та подібні речі. Тому я просто хочу бути дуже дуже дуже дуже дуже дуже чітким, що причина того, що це так неймовірно шкідливо, звичайно, тому що я відмовляюся відвідувати терапевта протягом двох років через два роки, нарешті я пішов до терапевта, щоб обговорити саме це і той терапевт, який і сьогодні є моїм терапевтом, був неймовірно чуйним, сказав, що ні за яких обставин це не є розумним.

Гейб: [00:25:17] Всі люди, які сказали мені, що я божевільний, коли доповів їм, привіт, я думаю, що ця людина відійшла від свого рокера. Ви знаєте, вибачте за каламбур. Я щедро вибачився перед мною і сказав, що вони повинні були мене послухати. Вони мали б розслідувати більше. І я розповідаю цю історію з двох дуже важливих причин. Щиро, якщо ви думаєте, що ваш медичний працівник не працює, попросіть когось отримати допомогу та попросіть їх провести розслідування від вашого імені.І друга причина, через яку я розповідаю цю історію, полягає в тому, що якщо ви зараз розповідаєте своїм улюбленим про це або своїм друзям чи системі підтримки, і вони не вірять, що ви граєте для них цей подкаст, я не кажу, що ви маєте рацію. Звичайно, можливо, ви помиляєтесь, але якщо ваша система підтримки навіть не проводить розслідування, навіть не проводить розмову, ви не поговорите з керівником особи і не зрозумієте, чому ви так почуваєтесь. Ви робите собі велику погану послугу в терапії, тому що якщо ви збираєтеся на терапію, відчуваючи, що над вами зловживають, ви не отримуєте хорошої терапії. Тож я сказав людям навколо, бо хотів, щоб вони розслідували від мого імені, бо я міг помилитися.

Гейб: [00:26:22] Я першим визнаю, що я помилявся щодо лікарів-терапевтів тощо, тому що я маю марення, маю параноїю, низьку самооцінку, біполярний розлад. Тому для мене було б нереально чи нерозумно неправильно прочитати ситуацію, але ніхто навіть не був готовий провести розслідування через мій діагноз, і це змусило мене почуватись справді самотньою і справді вразливою.

Гейб: [00:26:49] Тож, будь ласка, сприймайте людей серйозно, бо навіть якщо ми помиляємося, це не змінює того, що ми так почуваємось. У цьому конкретному випадку я був правий, але є й інші випадки, коли я помилявся. Але хороша річ полягає в тому, що в будь-який час я скаржусь, що зараз люди проводять розслідування, тримають відкритим розум і допомагають мені, і я відчуваю, що це призвело до того, що я покращую догляд і маю більше довіри до своїх постачальників.

Мішель: [00:27:12] Те, що терапевт чи психіатр або що завгодно, що потрібно було звільнити, звільнене і звільнене.

Гейб: [00:27:20] Прямо кажучи, я не уявляю, чому вони мене так неймовірно люблять, але вони робили те, що, як вони говорили мені на терапії, було неймовірним.

Гейб: [00:27:29] Я маю на увазі, що я просто знав, що щось не так, як вони поводяться. Ми були б у групах, і, оскільки в цьому конкретному виді терапії був груповий компонент, і насмішка була інтенсивною, я відчував знущання та жорстоке поводження. І коли я повідомив про це людям, вони схожі на Ні, Ні, це тип терапії. І я потрапляв в Інтернет, читав про це, і мені здавалося, що ніде тут не сказано, що ви повинні називати людей. Я просто це було жахливо.

Гейб: [00:27:58] І це було напружено, але слухайте, я не хочу відлякувати вас від лікування. Якщо ви слухаєте цей подкаст і почули, що не шукаєте лікування психічних захворювань, ви не слухаєте того, що ми говоримо. Ми просто говоримо вам, що ми були там. У нас траплялися жахливі речі, але ми залишались на курсі. Ми знайшли кращих постачальників, і ми отримали допомогу, і ми жодного разу не попрацювали з Мішель, і я вирішив, що ми можемо впоратися з біполярною хворобою та шизофренією самостійно.

Мішель: [00:28:25] Це правда. Я не можу впоратися з цим самостійно.

Гейб: [00:28:28] Не вдається знайти хорошу медичну допомогу, яка б замінила погану медичну допомогу, але не робіть жодної медичної допомоги.

Мішель: [00:28:35] Так, ви не пропонуєте медичної допомоги.

Мішель: [00:28:37] Не майте одного поганого досвіду і скажіть, що більше ніколи цього не робитимете. Це те, що я зробив, і це не склалося, коли вся моя угода пішла з моєю сумнозвісною історією про поліцейських. Я сказав, що ніколи більше не буду отримувати допомогу від цих людей, а потім опинився в лікарні. Отже, це не спрацювало, і коли я вийшов із лікарні, мені довелося повернутися до терапевта медичного центру і поговорити з ними, і я пояснював там терапевту, як це була їх вина, тому що вони поставили мене на ліки, що я не зробив взагалі не подобається. І тоді вони говорили ні, це не ми.

Мішель: [00:29:09] Це психіатр, який є оздоровчим центром. Це не терапевтичний центр.

Мішель: [00:29:14] Отже, школа казала, що це не їх вина в терапії. Це був медичний психіатр, який не мав нічого спільного з терапією, хоча терапевт запропонував мені піти до психіатра. Вони не звинувачували.

Гейб: [00:29:30] Ви говорите, щоб вам довелося захищати себе.

Мішель: [00:29:33] Мені довелося захищати себе, як жінка така, що це не ми.

Гейб: [00:29:36] І тому, що ви захищали себе.

Гейб: [00:29:40] Тепер у вас є подкаст праворуч і лінія одягу.

Мішель: [00:29:44] Правильно.

Гейб: [00:29:45] А ви дружите з Gaейбом. Це вірно. Двоє з трьох - це не погано.

Мішель: [00:29:49] Так.

Гейб: [00:29:49] Дякую всім за налаштування на цьому тижні. Нам потрібно, щоб ти зробив для нас кілька речей, тож візьми олівець і папір. Перейдіть до iTunes, залиште нам відгук із п’ятьма зірками та напишіть щось, що їм більше подобається, щоб поділитися цим у Facebook. Соціальні мережі надішліть його електронною поштою другові. Ми любимо це. Троє переходять на .com/BSP, і там є коментарі до кожного. Залиште коментар, який ми любимо, і ці розмови починаються. І нарешті, останнє, але не менш важливе, будь ласка чудового тижня.

Гейб: [00:30:15] Ми вдячні вам за все, що слухаєте, і побачимось наступного тижня.

Мішель: [00:30:19] Привабливість!

Оповідач: [00:30:20] Ви слухали біполярний шизофренічний підкаст. Якщо ви любите цей епізод, не тримайте його в собі, перейдіть до iTunes або улюбленого додатку для подкастів, щоб підписатися та переглянути відгук про роботу з Гейбом, перейдіть на GabeHoward.com. Щоб попрацювати з Мішель, перейдіть до Schizophrenic.NYC. Безкоштовні ресурси для психічного здоров’я та групи підтримки в Інтернеті. Перейдіть на офіційний веб-сайт .com Show d.com/bsp, і ви можете надіслати нам електронною поштою [захищено електронною поштою] Дякуємо за прослуховування та широке поширення.

Зустріньте своїх двополярних та шизофренічних господарів

У GABE HOWARD було офіційно діагностовано біполярні та тривожні розлади після потрапляння до психіатричної лікарні в 2003 році. Зараз, одужавши, Гейб є видатним активістом психічного здоров'я та ведучим нагородженого подкасту Psych Central Show. Він також є нагородженим письменником і оратором, який подорожує по країні, щоб поділитися жартівливою, проте освітньою історією свого біполярного життя. Щоб співпрацювати з Гейбом, відвідайте gabehoward.com.

У МІШЕЛЬ ХАММЕР офіційно діагностовано шизофренію у 22 роки, але неправильно діагностовано біполярний розлад у 18 років. Мішель - нагороджений захисник психічного здоров’я, про який писали в пресі по всьому світу. У травні 2015 року Мішель заснувала компанію Schizophrenic.NYC, лінію одягу для психічного здоров'я, з метою зменшення стигми, розпочавши розмови про психічне здоров'я. Вона твердо вірить, що впевненість може привести вас куди завгодно. Щоб співпрацювати з Мішель, відвідайте Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->